Gå til innhold

Hvor mange er vi som er over termin nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dager over, og gir snart opp.. Slimproppen begynte å gå på torsdag, og har kommet litt og litt slim siden da, men skjer ingenting mer..er møkklei av å vente, og av mas og kjas fra folk om han ikke kommer snart.. :/

Hvordan har dere andre som er over termin det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er på termin no og ikkenoe spes som har skjedd enda, bortsett fra vanlige menssmerter og kynnere og utflod...:( jeg og drittlei av mas og spm fra folk og slik irundt. men det går nå greit:P..

Skrevet

8 dager over termin her. Skjer veldig lite.... Fått en del mer kynnere og menssmerter, men ikke noe action. Begynner å bli gangske så lei og føler jeg lever i et vakum her. Er helig med at folk ikke maser så mye, har vært flink å si fra at vi skal si fra når noe skjer, prøvd å foklare at det skjer ikke noe mer om de spør.... :-)

Skrevet

9 dager over her.. tidlig idag ingen tegn til noe i det hele tatt..nå har jeg gått 2 turer. hoppet litt på trampoline med sønnen min.. slappet av og nå tror jeg det kommer litt fosteervann så jeg tok på et bind... så nå venter jeg...

Skrevet

Her er jeg 3 dager over, men foreløpig ingen tegn til at det skjer noe i nærmeste fremtid! Har en del murringer og kynnere, men ikke noe som tar seg opp..!

Hver kveld ligger jeg å håper at det skal i natt...!

Skrevet

5 dager over og dette er et hat! Høres fryktelig teit ut nå men kan ikke ting bare skje NÅ????? Alt er så vanskelig og tungt og jeg misliker faktisk hver time som går...... men : jeg kan prøve å være litt positiv her og tenke på at det vil komme noe fantastisk ut av dette her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...