Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Er så lei av å kjøpe ny regnbukse til sønnen min annenhver måned.. Trenger en god regnbukse med ekstra beskyttelse på knær og rumpe. Det er der det alltid blir så fort hull..
De tre gull Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Sist jeg hadde en 4-5 åring var det HH sin som var best. Den tjukke dyre..Iallefall ifølge BH.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Takker. Flere som har tips?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Bruker ikke regnklær på dem, enten så bruker de allværssett fra HH, skogstad eller Bergans eller så har de reima høstdress... Regnklær tåler ingenting og er så klamt og ekkelt...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Er allværssett særlig vanntett da? Har veldig aktive barn som blir veldig våt uten skikkelig regntøy :oD
It's all about me Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 HH har super kvalitet på regntøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå