Gå til innhold

Ekteskapet går til helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har nå blitt 7 mnd.Og jeg og mannen min krangler som gærninger. OM ALT fra om hvorvidt man skal bruke våtservieter til hvordan best aktivisere babyen.

Han har 0 tillit til meg i forhold til sønnen vår og jeg irriterer vet av meg rundt han. Det er faktisk best når han er på jobb, helgene er blitt et mareritt.

Vi har vært sammen i 8 år, gift i 5. Vi har alltid hatt noen heftige diskusjoner også før vi giftet oss. Men nå går det bare til helvete. Vi er flikne til å prate om ting, problemet er bare at nå vil begge være rett og ha det på egen måte. Vi banner til hverandre og er veldig ufine når vi krangler. Finnes ikke respekt mellom oss. Og begge er klar over det.

Andre som har opplevd dette når de fikk sitt første barn? Går det over eller er det ingen håp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir mer diskujsoner/krangling når man får sitt første barn, slik ble det her også. jeg som mor følte vi aktiviserte lillejenta for lite og at hun fikk for lite oppmerksomhet. ikke at hun gjor det, men siden det er min første så vil jeg gjøre ting så bra som mulig...

her er lilljenta 7 mnd nå og det har blitt mye bedre enn det var mellom meg og sambo...

Jeg måtte innse mine egne "problemer" for og si det sånt.

Altså jeg var veldig hønemor i begynnelsen, hver gang hun laget en lyd måtte jeg sjekke, hver gang hun gråt tok jeg henne opp med en gang, jeg skulle helst ha henne sovenes i fange mitt eller bagen på gulvet eller i vippestolen ved siden av meg, og jeg måtte sjekke mangfoldige ganger at hun fremdeles pustet...Jeg var utrolig redd og skeptisk til at andre skulle holde henne, og i mine øyne gjorde alle feil dersom de skulle bytte bleie eller andre ting... Så jeg måtte ta meg selv i nakken og ikke være så ekstremt hønemor:P men ting gikk også bedre når hun ble eldre, ting roet seg også av seg selv...

Det ordner seg nok, men om du retter på dine "feil" for og si det sånt så er jeg sikker på at det blir rettet på hos mannen din også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...