superdupermamma Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Sønnen vår har nå blitt 7 mnd.Og jeg og mannen min krangler som gærninger. OM ALT fra om hvorvidt man skal bruke våtservieter til hvordan best aktivisere babyen. Han har 0 tillit til meg i forhold til sønnen vår og jeg irriterer vet av meg rundt han. Det er faktisk best når han er på jobb, helgene er blitt et mareritt. Vi har vært sammen i 8 år, gift i 5. Vi har alltid hatt noen heftige diskusjoner også før vi giftet oss. Men nå går det bare til helvete. Vi er flikne til å prate om ting, problemet er bare at nå vil begge være rett og ha det på egen måte. Vi banner til hverandre og er veldig ufine når vi krangler. Finnes ikke respekt mellom oss. Og begge er klar over det. Andre som har opplevd dette når de fikk sitt første barn? Går det over eller er det ingen håp.
pappa26x2barn Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 alt handler om å gi og ta , tror dere må ta opp hva dere ønsker og hvordan dere kan møte hverandre på halv veien bli enige om å starte med rene ark . fortell hverandre hvorfor du elsker den andre og hva dere føler er problemet , alt løser seg for ekte kjærlighet
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Er dere begge klar over det og ønsker å fikse det - gå til parterapi.
Legolas81 Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Prøv ekteskapsrådgivning. Det kan være en underliggende årsak til kranglingen som en rådgiver kan hjelpe dere å finne slik at dere kan fikse det.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 hihi,kjenner meg så igjen:-) Det kan gå over,men en av dere må være den som tar det første steget. Prøv å stoppe krangelen (gå ut av rommet, be han stoppe osv) ro litt ned, og prøv å finne tilbake til dialogen. Og selv om jeg elsker å vinne diskusjoner så ønsker jeg ikke at min mann taper. Jeg ligger faktisk ikke med tapere:-P . Med det i bakhodet (at du ikke vil være sammen med en taper) gjør man en større innsats for at partneren skal være en likesinnet:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå