Gunner Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Har fått denne kremen av legen, brukt den 3 ganger, og syns selv at det virker som at den fungerer. Hvor lang tid har det tatt for dere som kremen har fungert på til vortene var borte?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Hvordan ser kjønnsvorter ut?? Unnskyld at jeg spør, men har mine mistanker om jeg har dette..
Gunner Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 Mine ser bare ut som "nupper". Ihvertfall de minste. Har et par som er litt større enn de andre, og de er rød/rosa/hudfarget, og er på en måte veldig "klaset" sammen. Jeg har utvendige, da, så innvendige vet jeg ingenting om. Det er forresten også veldig detaljert forklart hvis du googler det ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 var alergisk jeg.. fytte f det var vondt
Gunner Skrevet 16. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2009 Mot den kremen? Når kom allergien isåfall? Har ikke merket noe til det de tre gangene jeg har brukt den ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå