Gå til innhold

Mødre som blir forlatt av mannen = PSYKO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et tilfelle som er helt SYKT! Eksparet hadde vært kjærester i en knappe par mnd da hun pluuuutselig ble gravid(jeg vet hun hadde hatt lyst på barn LENGE! og det raslet visst i eggstokkene hennes ja!) Det gikk ikke lange stunden før forholdet var et helvete..hun er kontrollerende, sykelig sjalu, egoistisk og syns både best og synd om seg selv på en og samme gang. men da var det jo allerede for sent, han ville jo ikke forlate en som var gravid med hans baby. Forholdetr fortsatte å være et helsikken, og til slutt bestemt han seg for å gå fra henne. Han taklet ikke mer, at all! Hun er helt desperaaaaat etter å få han tilbake, men han vil ikke. Han har kommet seg videre og da og på damefronten. Disse damene er eksen han har barn med til og truer tvert! Hun har også hoppet på hun ene. HUn prøver fortvilt å få han tilbake, og han er å ligger med henne av og til, menn tenker kun med ett hode noenganger... Og eksdama er så lur at hun har skippa prevansjon og fått til å bli gravid med han på nytt! Nekta å ta abort, og brukte dette mot ham for alt det var vredt. HUn SKAL ha han tilbake, koste hva det koste vil.... Hun spontanaborterte da, så han slapp billig unna det problemet..men likevel... Dette er jo helt psyko! tror han hoplder karen sin i buksa når han er i nrheten av hu der mer assåå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en sak har alltid bare en side, sant?

Du har tydeligvis fått mannens versjon her;)

Skrevet

ja det måtte vel komme noe sånnt svar;) Kjenner begge to like godt, og har nok hørt begges versjon. Vet hvilken megge hun er, er en GOD grunn til at hun IKKE er noen av de jeg setter høyest i verden;-) En ordentlig problemjente dette her altså. Aldri vært god, blir aldri det heller ser et ut til

Skrevet

Men hva er det du vil ha svar på? At alle mødre som blir forlatt av sin mann er psyko?

Jaja..... det var sikkert versjonen til min eks, også. Han måtte jo få det også til å bli min feil;)

Skrevet

Ja, det er i alle fall aldri mannens feil når forhold går dukken i spedbarnstiden. Det er de hormonelle mødrene som ikke klarer å forstå at de må fortsette å sprudle etter fødselen, og som bare syter og klager som kjører forholdet i grøfta. De stakkars mennene er stort sett offer somkjemper som noen fullblods helter for å redde forholdet, men som til slutt må gi tapt for mødremonstrene.

Skrevet

Ja Ærlig talt!! når planlagt gravide ( ettermannens ønske, kjenner fyren godt) blir forlatt og han flytter direkte inn til ei ny er det KLART at den gravide er psyko !! hvordan skal mannen ellers komme unna med æren i behold ??( særlig når det viser seg at det er flere gravide han har forlatt og stadig kjører " overlapping" i forholdene sine...hvor mange barn han egentlgi har er det vel bare nav som vet..han har ikke kontakt med noen av de jeg vet om siden ALLE mødre er PSYKO !!

Skrevet

Må bare legge til an han virker passe dum når han har sex med henne, og ikke tar ansvaret for kondom selv...Da kan han takke seg selv for at hun er blitt gravid igjen!!!

Skrevet

Det som forøvrig er psyko er å si at denne engelen av en mann slapp billig unna fordi eksen spontanaborterte. Det er makabert å i det hele tatt tenke i de baner.

Skrevet

Hehe jeg leste det og tenkte om hun er så psyko hvorfor har han da sex med henne?

Og til og med uten å bruke kondom........

Til Hi så flott at fordi du kjenner en du mener er gæren og gjør allt for å få han tilbake så er vi alle gale.

Jeg bel forlatt med to små, men vet du jeg har absolutt ingen ønske om å få han tilbake og jeg har aldri gjort noe for å gjøre det vanskelig for han. har betalt flybilletter for han til og med for at han skal se barna sine. Og han skal jaggu få finen seg hvilken dame han vil uten at jeg gidder å blande meg.

Skrevet

Ha ha. Ut fra din vanvittig unyanserte historie og måte å skrive på så er det vel tydelig at du ikke kjenner henne. Om du kjenner henne litt, så har du vel neppe spurt henne hva som er sant, eller hva?

Det er vel heller HI som fremstår som hjernevasket av noen og lettere psyko med dette innlegget.

Noen som ikke liker meg kunne nok ha skrevet et liknende innlegg, med unntak av at jeg ikke er gravid eller har sex med min ex. Men faktum i historien hadde i såfall vært helt fordreid. Vi brukte hoppe av i svingen og kondom i risikoperiodene (trodde vi), siden vi hadde bestemt oss for et hormonfritt prevansjonsmiddel som koster mye som vi var litt trege med å kjøpe inn.

Noen år før dette ble jeg helt fra meg av tanken på at min mor som var døende ikke skulle oppleve å bli mormor, og forsøkte da å overtale en venn/ ex (som alltid hadde sagt at han ville ha meg som mor til sine barn om jeg ville) til å få barn med meg, men denne ideen forsvant med min mors raske bortgang og på tidspunktet jeg ønsket dette var jeg et nevrotisk, gråtende vrak som spurte i alkoholrus, og som sikkert ikke akkurat virket som en ideell mor for min ex' barn heldigvis ;). Det er sikkert noen i min omgangskrets som husker at jeg fortalte akkurat dette (siden jeg syntes senere at det var en litt komisk historie) og tenker sitt antar jeg. Men de som kjenner meg vet at jeg ikke synes det var noen drøm å finne ut at jeg var gravid med en jeg ikke kjente særlig godt og/ eller en mann som ikke ønsket å bli far med meg.

Når graviditeten likevel var et faktum, så kjente jeg at jeg var trist, glad og redd på samme tid- men bestemte meg raskt for at om jeg beholder dette barnet så skal jeg tillate meg å glede meg ordentlig over det (uansett hvor rart omverden vil synes at dette er siden jeg er gravid og forlatt og i følge deres mening burde gå med hodet bøyd).

At det nye forholdet røk var vondt siden jeg fremdeles var i en forelskelsesfase, men det er umulig å fortsette et forhold hvor man er uenige om å beholde eller ei, og det var slik det måtte bli. Vi slet begge to i den perioden vi prøvde å fortsette med sterkt vekslende følelser av frustrasjon, sinne og forelskelse.

Så jeg kan på hånden på hjerte si at:

Nei, jeg er ikke psyko, eller en person som har blitt gravid med vilje.

Og de fleste som har blitt forlatt av sine menn er neppe det de heller.

Skrevet

Er det den nye typen din du skriver om, HI?

For da er det komplett forståelig at hans eks er psyko. Alle gamle flammer er psyko, visste du ikke det? Hvertfall om de har barn..... Da er de SYKE, da.

;)

Skrevet

Ha ha. Ja, typen hennes er utro med ex'en og gjør henne gravid igjen, og han har LIKEVEL klart å overtale dama si til å tro at han er en engel og ex'en psyko :D. LOL.

Skrevet

beklager, ser jo at overskriften her er lett å misforstå. Spørsmålet skal vel egentlig være om man BLIR psyko når man blir forlatt av den man elsker og han gir F. Hun er jo desperat og gjør ALT for å få han tilbake.. Men han vil IKKE! hun ringer han 5-6ganger for dag, skal ha ham bort enten på frokost, lunsj, middag eller et nummer. Klart det er dumt av han å komme, men menn er menn, og når de får servert både middag og høne så easy, er saken klar. Menn tenker ikke lenger ;)

Jeg kjenner begge to kjempegodt, og har ikke noe annet forhold til mannen enn at vi er gode venner og alltid har vært det. Jeg ser at dette er veldig sykt og synes utrolig synd på denne mann, da det ofte blir til at mor kan sitte og true med at far ikke skal få se barnet osv, mens mor kan gjør hva fen hun vil liksom. Mannen er jo livredd stakkars!

Jeg er sikker på at om jeg hadde skrevet at dette var min mann, som hadde gått fra meg, så hadde dere svart at jeg var sinnsyk og sjalu;) det er typisk Dib det. hehehe

Skrevet

Du fratar denne mannen mye ansvar for egen oppførsel. At han er mann er en dårlig unnskyldning for dette. Det er noe du mener gjør det greit. Hva vet du om hva han lover henne på tomannshånd? Noe er der, siden han så lett går for å få "middag og høne", ser du ikke det? Han sier og gjør sikkert ting for å senere også få komme tilbake der. Livredd er han nok ikke, men kan nok si det til andre.

Og det med ungen og samvær; si han får gå til retten, da. Han får samvær, og med en dom kan hun ikke holde barnet tilbake. Så enkelt er det. Men er nok greit for mannen å ha en unnskyldning på egen oppførsel i form av å skylde på henne;) Det er ikke unormalt i hele tatt.

Greit du kjenner begge, men her har du valgt side og vil bare se det fra den siden......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...