Gå til innhold

dritt lei gubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig. jeg ligger med smerter i ryggen og noen tak i magen men neida dere jeg blir ikke spurt om jeg har det vond, eller om det er noe han kan gjøre..

Fotball på tv det er livet dere. andre som har det slikt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det fisking som er tingen da, jeg er sliten og har mye vondt om dagen og samboer lurer på HVORFOR!!!?? og hormoner har vært helt på tuppa i dag så idag kunne jeg kasta han ut! MEN har sagt i fra til han at idag er ingen bra dag, så han har reist for og skru bil:-p

Skrevet

samme som her det. men du kan ikek få massasje hele tiden det må du bare skjønne. så i går klaget han på alt, ta inn klærne dinge og alt. men gjør han noe selv nei.................

bedre at han bare reiser bort syntes jeg. ellers tar jeg snart inn på ett hotell...

Skrevet

her får jeg ikke massasje, han skjønner nok ikke helt hva dette går ut på tror jeg, er vårt første, og jeg tror han rett og slett ikke har peiling på hva som skjer med kroppen min nå, og det forlanger jeg jo ikke heller, men litt medfølse hadde vært fint da..

Jeg synes også det er godt når han reiser bort når dagene er som dette, andre dager kan jeg begynne og grine fordi han skal bort eller fordi han vil gå og fiske, da blir han jo selvfølgelig hjemme:)

Skrevet

Hehe, så godt å høre at det er flere med mannfolk som ikke helt ser ut til å forstå at det faktisk er bittelitt belastende på kroppen å gå rundt med trillrund mage og lite overskudd. Jeg fikk litt dårlig samvittighet da jeg sendte gutten min i barnehagen etter ferien, men da tenkte jeg at endelig kan jeg få slappe av en smule de siste 3 ukene før termin. Men neeida, gubben lurte på om ikke jeg kunne drive å pusse opp på badet når jeg likevel går hjemme. Som om det ikke holder med alt av husarbeid, klesvask, forberedelser, bringing/henting i bhg, handling og middagslaging. Og om jeg prøver å hinte om noen vondter, så har han igrunn mange han og. Jaja, snart ferdig :) Mye hormoner i kroppen om dagen også kjenner jeg :P

Skrevet

Hei

Det skjønner jeg ganske godt ja, men min ser ikke på fotaballen, han spiller den, har nå vært gress enke i 11 år og burde være vant til det, men nå når jeg har 18 dager igjen og er i en "fremmed by" og han har bortekamp, da kan jeg ikke si meg helt fornøyd. men men

Hadde tenkt å ringe legevakten i natt men ville ikke det i tilfelle jeg måtte inn å sjekke noe, da blir jo hans opplading ikke veldig bra, så jeg lot være.

Helt spesielt med denne måten å leve på.....

Men jeg har termin den 3 september, og det er bare å glemme bortekampen som er den 2. ja hvis jeg ikke har født allerede...

Å ,.....

det var godt å få det ut kjenner jeg....

Men når sant kan sies så er han vanvittig flink hjemme og tar masse hensyn når han er her....

Lite å gjøre med fotball tingene

Men ja,

Tror jeg kjenner din situasjon

Sett deg forran han og si " maseer meg,,,, NÅ" kanskje det funker og du får en deilig avslappet opplevelse

hihi

lykke til

Skrevet

da var liverpol kampen ferdig så gikk det rett over på FFK kampen hmmm er det mulig gikk inn på badet , begynte å grine satte meg i dusjen så hadde jeg glemt noe spurte om han kunne hente det, fikk jeg bare slengt i tryne kan du ikke gjøre det selv æ.. er det mulig...

lurer på å dra til mamma og de i kveld/natt...

Skrevet

Hei

hvordan går det??

Har du dratt typen i øra.....

Det er litt vanskelig nå, vi som er høygravide(ja sikkert alle gravide)

Vi er jo så hormonelle, jeg er så lei av å høre det.

Jeg mener at det nå alle ting skal settes til sides og være til ro og støtte for oss. Og ikke saes for gitt...

Det som mange ikke tenker på (mener jeg) er at det er før fødsel at det er så sinnsykt viktig at man pleier hverandre...

Det er helt andre ting som er i fokus om ikke lenge..

Jeg er selv ikke så glad i å måtte poengtere at jeg føler meg tilsidesatt, men jeg har gjort det til et poeng at jeg skal være veldig direkte i mine tilbakemeldinger slik at jeg er sikker på at han skjønner at jeg har det litt vondt...

Jeg har nok fler enn en gang sittet å gråtet uten at det var noen som helst galt, da bare sier jeg at jeg ikke vet hva det er..

Noen gang føler jeg at ting bare er noe håpløst, da sier jeg det....

Når jeg synes at han er dust så sier jeg det også...

Her i gården så tar man ikke veldig lett hint...

Så da må det skrives på veggen

Jeg håper at han oppdager hvordan han oppfører seg (enten om du sier det eller ikke)

Ikke gråt, alt ordner seg....

Vi er mange her som kan være til støtte...

Sleng ut all dritt hit.... Det er jo kjempelovt....

PS hvor lang tid har du igjen.?Hvis du er i Bergensområde må du bare si fra så tar vi en kaffe....

hilsen Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...