Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Noen som har opplevd at når bf snakker så blir det liv i magen? Her når bf snakker så sparker gutten i magen min som bare det..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 ja..sånn var det med mine to også..hver kveld hadde min mann en "snakkestund! med babyen i magen..dvs han snakket og sang til magen..og spilte KIss-musikk ( jada.....................) og de to siste månedene så ble det kjempeliv hver gang pappaen snakket til magen eller de hørte musikken som far spilte for de... helt tydelig at de også kjente igjen pappa sin stemme på utsiden....snudde seg etter stemmen hans..men ikke etter andre stemmer..bortsett fra min da...:-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Det som er litt merklig er at jeg og bf ikke er sammen, men vi er med hverandre med felles venner. hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Har ikke opplevd det. Men da svigerinna mi var gravid, så ville ikke babyen røre på seg hver gang broren min la hånda si på magen hennes. Men han drev å sparke og røre på seg hele tiden når andre legger hånda si der. Det er nok bare et sammentreff, men broren min liker å tro at babyen hans liker energien hans, at hver gang han legger hånda si på magen, så ligger babyen og sover.
Tidemann Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Nei,men jeg har opplevd noe annet rart. det er at når datteren min tar på magen blir lilegutt helt villmann inni der,men kommer sønnen min bort(gjerne når han sparker) blir han helt stille...snodige greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå