...♥... Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jenta har begynt i barnehagen, og jeg har begynt å tenkt på om vi skal kjøpe en sportstrille som hun kan ha stående der å bruke når hun skal sove på dagtid.. Så nå trenger jeg tips fra dere! Vognen skal være såpass robust at det går ann å bruke den til å trille turer med langs grusvei, helst hjul med luft i og ryggen må kunne slåes helt ned... Den skal heller ikke være altfor dyr da den kun skal brukes i barnehagen (tenker rundt 1000-lappen).. Håper at mange gidder å svare:)
...♥... Skrevet 16. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2009 barnehagetrilleft faktisk... Jaja, dere skjønner hva jeg mener!
olla Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 ikke noen eksakte tips, uten at i vår barnehage har mange kjøpt brukt på finn, de holder i massevis de!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 må nok kjøpe brukt om man skal ha en såpass "robust" vogn, til den prisen:) så da er det bare å tråle finn.no
...♥... Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 Jeg er på finn.no opptil flere ganger om dagen, så jeg følger med! Men har ikke funnet noen enda dessverre...:/ Får vel bare fortsette å lete da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå