Gå til innhold

Noen som strikker monsterbukser på bestilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hvor lang tid tar det og hvor mye skal du ha?

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen monsterbukser liggende som jeg har strikket da...:) Hvilken str tenker du..?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en til jente i 2 år og til gutt i 3 eller 4 år :)

Skrevet

åh sånn har jeg også lyst på! Har du noen i str 2 år? :) I gutte fagrer :P

(ikke meningen å kuppe tråden HI)

Skrevet

hehe... Det var da voldsomt til interesse!=D

Jeg har ikke akkurat str på de jeg har strikket, da jeg ikke strikker etter oppskrift..:P Så det beste er vel å måle beina til de små for å se ca hvor stor den skal være...

Jeg kan prøve å få tatt bilde av de iløpet av kvelden å få lagt ut hvis dere vil det da... Så får dere se om dere synes de er noe fine før dere bestemmer dere..:)

Skrevet

Flott! :) Da skal jeg måle bein...

Skrevet

Den er grei! Mål på innsiden av beina da..; )

Skrevet

... unnskyld, men hva er monsterbukser?????

Skrevet

Han er 8cm fra lyske til hæl... :)

Skrevet

oi he he 30 cm... Brukte feil side av målebåndet (8inches). Det fallt meg ikke inn i forbifarten at det var skremmende lite :P *skjemmes*

Skrevet

hehe..=D Syntes det var en fryktelig liten 2åring ja!:P

Skrevet

Hei hei:) Kunne du du strikket en til meg også:D Eller jeg kan først se de du har strikket og se om jeg finner en jeg liker:)

Jeg må ha til gutt i str 2 år:)

Hvor mye skal du ha?

Skrevet

Har 4 stk liggende som snart er ferdig (mangler bare ansiktet bak på rumpa), + en jeg snart er ferdig med siste beinet på:)

Klart du skal få en hvis du liker de! Var jo tross alt du som startet denne tråden, så det skulle jo bare mangle..:P

Hvor mye skal jeg ha ja... hmm... Aner egentlig ikke... Får tenke litt på det:)

Skrevet

Supert:) Ja du får tenke litt på det:) sender du noen bilder når du får tid?:) Er de vanskelig å strikke? finnest det noen oppskrifter på nette?

Skrevet

De er ikke vanskelige å strikke nei!:) Kjempelette faktisk! Jeg fant en oppskrift på nett, men synes ikke den var noe særlig god å strikke etter så jeg forandret en del på den... Men det finnes helt sikkert flere oppskrifter på nett ja:)

Skrevet

Ok.) Får se litt, har akkurat strikket første bukse til lillemann, hehe så tror ikke jeg skal gi meg ut på noe mønster enda:)

Skrevet

Men mønsteret er jo kjempeenkelt:) Så hvis du har klart å strikke en bukse allerede tror jeg ikke du får noe problem med monsterbuksen heller..;)

Skrevet

har du lyst å gi en link til en oppskrift på en sånn bukse, fekk lyst til å prøve å strikke sjølv ;)

Søkte litt etter oppskrift, men ingen så såg så fin ut som dei som du la ut bilde av..

Skrevet

har en i brunt med blå striper på. ca størrelse 2 år ja. må bare brodere på fjeset..

Skrevet

Kan du være så snill å legge ut oppskriften din?! :) Jeg har googla opp og i mente, men finner ingen oppskrift:) Hvis jeg følger en vanlig oppskrift blir munnen så liten.

Skrevet

Heisann:) De monsterbuksene var knalltøffe!!! Strikker du på bestilling? ;) Kunne tenkt meg en sånn en til 4-åringen min ;)

Skrevet

Hei! Hadde vært supert om du ville dele oppskriften :o) Buksene var jo kjempe gøye!

Skrevet

Hva skal du ha for den (S)tinkerbelle ?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...