Gå til innhold

Romlelyder i magen under ribbeina...why? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Vært sånn noen dager nå..kommer romlelyder rett som det er..og bare under ribbeina og litt på siden.. Ikke vært sånn tidligere i svangerskapet. Kan det være at magen har sunket, at det er derfor jeg hører og opplever romling der oppe?? Mye man skal gruble på..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også, spesielt om kvelden, har vært sånn noen dager. Vet ikke hva det er for noe, virker nesten som at det er litt mer plass under ribbbena nå og da kan jo din teori stemme om at det er fordi magen har sunket. Ja, mye tanker her også for tiden, men det kan i alle fall ikke være noe farlig! Godt å tenke på ting som bare er litt rart også og ikke bekymre seg for ting

Skrevet

Ja, helt enig..er så mye å gruble på om dagen at.. Og takk og lov at alt ikke er ting å bekymre seg over ja! :)

Men det er sikkert at det er blitt bedre plass der ja..høres nesten logisk ut det.

Jaja..nå skal jeg på kino! :) må ut å finne på noe i denne ventetida!

3 uker igjen! :)

Skrevet

Jeg tror jeg ahr det samme.. Men jeg føler det er fordi lufta blir litt liggende der, og ikke kommer seg videre i systemet for å si det sånn.. Den slipper nemlig gjerne ut hvis jeg bøyer meg litt ned eller legger meg på siden eller noe:)

Skrevet

Babyen tar stor plass nå på slutten, og tarmer og andre ting som er inni oss til vanlig blir skvist opp og ut til siden. Så de lydene som vi har til vanlig kommer nå fra litt andre plasser, og kan sikkert også høres lettere iom de kan ligge litt mere ut mot huden.

Pluss at hormonene gjør fordøyelsen tregere, ergo mere luft i systemet! Kroppen er ikke så veldig sjarmende når vi er graivde.... Men resultatet sjarmerer heldigvis:)

Skrevet

Mitt barn ligger i seteleie, ergo det er mer plass på "oversiden" av magen, her rumles det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...