¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg har begynt å lekke.. Har oppdaget det flere dager nå at det er våte flekker på lakene der brystene mine har vært. Jeg er kun 12+4 dager i dag.... Er ikke dette litt vel tidlig??
karlsy 040909<3 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Er ikke så veldig tidlig det. Er jo hormoner som er i sving. Det begynte tidlig med meg også. Har faktigst en venninne som lekkte uten at ho var gravid også
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Okei.... Har supervondt i de om dagen, de er harde som bare det! Kan ikke huske at jeg ble sånn så tidlig sist bare... Hehe, såpass ja.. Men da har hun vel barn fra før av? Jeg har kunnet fått ut bittelitt av de hver gang jeg har hatt eggeløsning, siden datteren min ble født, som alt er 12 år siden. Men jeg har ikke lekt noe.....
karlsy 040909<3 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hun har ikke barn fra før heller. Var hos legen og hun sa at det er hormoner som gjorde det. Måtte ikke ha med graviditet å gjøre. Merkelig egentlig heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå