Gå til innhold

Tillab: under hvilke omstendigheter ble du dømt for vold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ser så søt og snill ut, så jeg klarer ikke å se for meg at du har øvet vold mot noen. Hva skjedde den gangen, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilgi meg at jeg spør anonymt. Det fristet ikke så veldig å sende PM, for jeg føler meg litt dum som spør deg.

HI

Skrevet

Venter du at hun gir deg svar her?

Skrevet

Hvorfor ikke? Hun forteller jo under nick at hun er dømt for vold.

Skrevet

Det er ikke det samme som at hun trenger å utlevere seg mer om saken...

Nysgjerrig, du!

Skrevet

Selvfølgelig er ikke det samme sak, men det er da ingen som tvinger henne til å svare, er det vel?

Jeg er nysgjerrig, ja, og begrunner hvorfor i hovedinnlegget. Dersom hun ikke vil fortelle om det, er det selvfølgelig helt greit.

HI

Skrevet

Er ikke hun fra Drammen? Det er helt vanlig blant drammensjenter å være dømt for vold. Ikke noe galt i det.

Skrevet

Hvis dere tenker dere om, kan det hende dere skjønner at hun allerede har svart....

Skrevet

Var det ikke hun som var med i en demonstrasjon under parolen "Tog til Tromsø" og så kom hun i klammeri med en Høyremann?

Skrevet

Jeg er medlem i Høyre så nei, ikke noe klammeri med partifeller.

Jeg var kjæreste med en voldelig, ung, utenlandsk mann som fant det for godt å holde meg innestengt i hans leilighet, true meg til sex og slå meg.

Neste gang jeg traff ham slo jeg først og spurte IKKE etterpå.

Skrevet

Ooooooooooooooooooooooooo..........

Skrevet

Hva mener du Oooo? uuuu liksom det der var da ingenting eller????

Uff jeg syntes synd på deg tillab som måtte gå igjennom noe slikt. bra du fikk slått tilbake. Det fortjente han=)

Skrevet

Drittmannfolk.... hadde du barn når du var sammen med drittsekken?

Skrevet

Hvorfor sitter jeg med en følelse av at dette er oppspinn? Jeg tipper at du har klabbet til fyren, han har truet med anmeldelse, muligens også godt til det skrittet og anmelde deg, men at du ble DØMT?

Jeg får en sånn rar følelse av at du overdriver når jeg leser ting du skriver..

Skrevet

Ble han dømt for noe av det han gjorde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...