Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Begravelsen er til en bestefar, og han var ikke en særlig kristen mann. Tror også norske fine sanger er å foretrekke. Kanskje også klassiske, da han var veldig glad i klassisk musikk. Men salmer osv blir nok uaktuellt.. Noen som kanskje vet om noen fine sanger?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Beklager, har ikke annet råd enn at dere kan synge noen av hans favorittsanger.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Er det en begravelse etter kristent rituale med prest? Da må dere snakke med presten om det. Begravelsesbyrået har jo også veldig god erfaring med forskjellige livssyn. Snakk med dem om hvordan begravelsen kan ordnes.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Eg ser av Bjørn Eidsvåg er nydelig. Har hørt den i flerne begravelser. Amazing grace spillte de i min farmors begravelse. Ave maria er også pen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Eg ser med Bjørn Eidsvåg Tir n noir med Vamp Ave maria . De hadde vi i begravelsen til min far . Og salmer må dere ha med minimum 2 stk . Kondolerer så mye .
Countess Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Eg ser er jo nydelig da! Og en sang med Sarah McLachlan (om det er det hun heter) med en sang jeg tror heter "I will remember you".. Den er utrolig fin! Kondolerer så mye!
Gjest Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 "Gje meg handa di ven" av Sondre Bratland, nydelig sang som vi hadde i begravelsen til en av mine nærmeste
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Min farfar var heller ikke en særlig kristen mann, og vi spilte Josh Groban "To where you are" i hans begravelse. Jeg synes det er en helt nydelig sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå