Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 .. fra underlivet. En måned siden jeg fødte. Noe gale?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Huff jeg hadde (har ennå litt) dårlig lukt! 5 uker siden hos meg. Noen sier det er renselse, men jeg synes liksom det var ille hos meg! Er sånn at om jeg sitter kan jeg noen gang kjenne det. Sånn sur stygg lukt (sorry detaljer) Har du vondt, er stingene borte, og blør du ennå? Jeg dro på sykehuset pga smerte, lukt, og blødning nesten 4 uker etter fødsel. Smertene var pga stingene hadde laget en liten irritasjon, og lukten kom av dette samt bruk av bind. Det vil bli bedre etterhvert, men prøv å sitt litt i grønnsåpevann hver dag (kjøpes på apotek), bruk lette truseinnlegg om du må bruke noe, og prøv også gå litt uten noe. Prøv altså å lufte litt Men altså det er normalt med lukt etter fødsel pga renselsen, men du merker nok selv om du føler den lukten du har er normal!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Takk for svar:) Da skal jeg prøve å bruke truseinnlegg istedenfor bind, er redd andre skal merke lukten.. Og har ikke særlig vondt, og tror de fleste stingene er borte, men vet ikke. Sydde veldig mye. Blør litt innimellom, men ikke så mye... Men merker jeg lekker litt urin.. Tror iallefall det er det...
-trollemor- Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 hel normalt, er renselsen etter fødselen, tar opp mot 6 uker før ting har stabilisert seg. Hvis det tar lengre tid enn 6 uker (men du skal jo på 6 ukers kontroll...) så sjekk med legen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå