Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Det gjør så utrolig vondt! Og er ikke bra for babyen i magen at jeg gråter så mye. Det hadde aldri kunne blitt noe uansett, men når mannen jeg har vært så vannvittig forelsket i har fått seg dame og deler nyheten med å sende meg mms av henne er det ikke spesielt godt. Uff, mitt tidligere triks for å komme over noen er å finne noen andre å tenke på, men det er jo ikke helt riktig nå som jeg har en baby i magen
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 du må utnytte denne situasjonen ved at du nå tenker på DEG!! ikke "finn noen andre" det funker egentilig ikke alikevell:) du bare utsetter smerten. for den er der uansett bare godt gjemt i hukommelsen din. (vær forsiktig, i værste fall kan det på sikt gi deg en depresjon..) overfor denne mannen: så virk "superhappy". -sminke deg -fiks håret -kjøp deg fine gravid klær, å VIS du er stolt av magen å deg selv.. husk jo mere positiv du virker på andre desto mere positiv vil du bli! -ikke la "mannen" se om du har en tøff dag,savner han o.l. han virker (ut i fra det du skrev om mms bildet) som en utrolig ufølsom drittsekk.. INGENTING kan bli mere "hevngjerrig" mot han en at han får se hvordan du bare lyser opp å klarer deg fantastisk uten han..! hihi , vært der selv. å tro meg, det VIRKER!!! men det krever mye av deg. men det positivet med dette er at du blir godt kjent med deg selv. å blir klar over at du faktisk klarer deg utmerket alene.. har du tunge dager, så skriv det ned! alt! tunge tanker, bekymringer, o.l. alt du skriver ned hjelper deg på veien til å bli kvitt bitterheten og smerten din! å du...!? strål som bare gravid kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå