Gå til innhold

Komme over hjertesmerte-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør så utrolig vondt! Og er ikke bra for babyen i magen at jeg gråter så mye. Det hadde aldri kunne blitt noe uansett, men når mannen jeg har vært så vannvittig forelsket i har fått seg dame og deler nyheten med å sende meg mms av henne er det ikke spesielt godt.

Uff, mitt tidligere triks for å komme over noen er å finne noen andre å tenke på, men det er jo ikke helt riktig nå som jeg har en baby i magen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må utnytte denne situasjonen ved at du nå tenker på DEG!!:)

ikke "finn noen andre" det funker egentilig ikke alikevell:)

du bare utsetter smerten. for den er der uansett bare godt gjemt i hukommelsen din. (vær forsiktig, i værste fall kan det på sikt gi deg en depresjon..)

overfor denne mannen: så virk "superhappy".

-sminke deg

-fiks håret

-kjøp deg fine gravid klær, å VIS du er stolt av magen å deg selv.. husk jo mere positiv du virker på andre desto mere positiv vil du bli!

-ikke la "mannen" se om du har en tøff dag,savner han o.l. han virker (ut i fra det du skrev om mms bildet) som en utrolig ufølsom drittsekk..

INGENTING kan bli mere "hevngjerrig" mot han en at han får se hvordan du bare lyser opp å klarer deg fantastisk uten han..!

hihi , vært der selv. å tro meg, det VIRKER!!!

men det krever mye av deg. men det positivet med dette er at du blir godt kjent med deg selv.

å blir klar over at du faktisk klarer deg utmerket alene..:)

har du tunge dager, så skriv det ned! alt! tunge tanker, bekymringer, o.l.

alt du skriver ned hjelper deg på veien til å bli kvitt bitterheten og smerten din!:)

å du...!? strål som bare gravid kan!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...