Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Noen med erfaringer rundt det? Hvordan foregår det? Var det dyrt? Verdt pengene? Jeg har så lyst å bli spådd ordentlig, altså av noen som kan det skikkelig, men er liiiitt skeptisk og da.. Vil jo ikke ende opp med å betale i dyre dommer for noe tull da.. Hadde jo vært gøy å prøvd engang..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jeg har blitt spådd en gang. Jeg ringte ei Helle som jeg fant på nett. Det stemte på en prikk det hun sa. Jeg var alene da med datteren min og hadde det tungt etter et brudd med barnefar. Vi hadde vært sammen i evigheter og jeg trodde det kun var han som var rett for meg. Jeg var ikke åpen for noen annet. Hun sa jeg kom til å møte en mann snart og bli lykkelig. Faktisk som hun sa. Og det stemte på en prikk. Noen mnd etterpå møtte jeg mannen med stor M, og jeg har aldri hatt det bedre i livet mitt. Det er et par år siden nå. Jeg ble sint på henne når hun sa jeg skulle møte noen andre fordi jeg ville bare være med eksen. Heldigvis så ble det ikke slik!! Hele seansen foregikk over tlf og tok kanskje 5 min. Det kostet så lite at jeg ikke merket det på tlf regningen engang. Spår selv også. Har begynt med det nå i ettertid. Men det tar tid å bli ordentlig flink!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Så spennende.. Kan man spørre om hva man vil? Og hvordan vet man at de er seriøse? Har så lyst.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Man kan spørre om hva man vil ja. Aner ikke hvordan man skal vite at de er seriøse. Kan være lurt å bruke noen man har hørt skal være dyktig. At de har gode referanser på en måte. Vært omtalt i media o.l. Det kan jo være en noe i allefall. Men ingen spådom er absolutt. Man kan endre ting om man ikke liker det man får høre!!
Countess Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Mamma ble spådd for noen år siden, og med hun også så stemte ALT han sa! Hun møtte han da personlig og betalte 700 kr for en time eller noe sånn! Hun sa det var virkelig verd det, og jeg vurderer å dra dit selv en gang
Gjest Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Jeg ble spådd for lenge siden av en gammel mann (som ikke tok penger for det). Det han sa har stemt så langt, men det var jo kanskje ting han lett kunne gjette seg til også da. Ellers ble jeg spådd av Elisabeth Westerlund som barn og det stemte ikke (men hun gjorde det jo heller ikke for pengene da). "Proffe" har jeg ingen erfaring med.
Ireyna Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jeg har fått kort lagt for meg flere ganger, har en kompis som driver med sånt og er veldig flink (han bor i trøndelag, så om noen vil ha kontakt med han, send meg en beskjed). han har også utført litt healing på både meg og samboer, og det er så verdt pengene. han har sett så mye om både meg og samboer, visst ting han umulig kan vite, og på mange måter virkelig hjulpet meg. han legger ikke tarotkort, og spår ikke i i hender, men han bruker andre kort og metoder
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Har funnet ei på nettet jeg vil ringe.. Men er redd for å bli lurt, evt at hun sier det jeg vil høre.. er tross alt 30kr minuttet.. men er fristende og..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 jeg har blitt spådd et par ganger og det stemte ikke i det hele tatt
Ireyna Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 jeg har vel personlig ingen tro på å bli spådd over nett eller telefon, jeg tror man faktisk må være i samme rom. handler om energiene og det å kunne føle dem for den som spår.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Jeg vet om ei dame her på østlandet som spår i kaffe grut sprøtt men sant hun ser alt der..tuller ikke :-)veldig flink hun leser aura og ser hjelperne dine hun er blind på det ene øyet men det ser hun ditt indre med .ikke lett å tru på detta men er sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå