Gå til innhold

Alltid feber ved svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vi har blitt syke alle fire, med vond og sår hals, tett nese, hodepine og vondt i muskler/ledd. Eldstejenta har også diare'. Svogeren min var også dårlig etter en tur til Hellas nå nettopp, men ble ikke sjekket for noe svineinfluensa. Så vi lurer jo på om det kan være det, eller om det bare er en vanlig forkjølelse... Ingen av oss har feber nemlig, og har hørt rykter om at man alltid får feber ved influensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Jeg og mannen har vært dårlige i 3-4 dager nå, med de samme symptomene. Mannen har hatt feber, men ikke jeg. Fått tamiflu siden jeg er gravid, men trengte ikke ta den hvis jeg ikke fikk feber. Venter på svaret på prøven.

Pappa har fått påvist svineunfluensa, og vært dårlig i over en uke. Mamma ble også syk, men uten feber, og hennes prøve var negativ. Dette kunne skyldes at den var tatt for tidlig mente legen, så hus skulle forholde seg som om hun har det. Vi og foreldrene mine har ikke hatt kontakt, så vi har ikke blitt smittet.

Ifølge legen min måtte man ha feber for å ha det, så jeg skjønner ingenting..

Skrevet

Jeg har også alle symptom utenom feber, så jeg tror det bare er noe som går i Bergen ;-)

Skrevet

helsesjefen her i byen har sagt at man MÅ ha feber og i tillegg minst 1 av de andre symptomene, så jeg velger å se på feberen. Her har vi også gått og "hanglet" litt, men ikke feber, så det er vel noe annet.

Skrevet

Men på anonymsidene tidligere i dag var det ei fortalte at de hadde fått positiv test for svineinfluensa uten feber, der var det snakk om hodepine, sår hals og uggen i kroppen.

Jammen ikke lett å bli klok på dette viruset så lenge det er så mange forskjellige beskjeder å få.

Skrevet

merkelig, nei, det er visst ikke lett å vite.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Hm, får vel se om det kommer noe feber, men vi begynner å komme oss så... Jeg tenker jo mest på dette med å evt smitte andre... Men satser på det bare er en vanlig forkjølelse da...

Skrevet

Jepp må være feber. Men her i huset har vi en god gammeldags forkjølelse med vond hals og masse snørr. Har snakket med flere som har fått påvist svineinfluensa og der er det snakk om meget vondt i ledd og kroppen, feber og skikkelig slapp og sjuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...