Gå til innhold

nå begynner det og nærme seg .. tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødsel og jeg kjenner jeg begynner og tenke veldig mye på hva som vil skje og tenker mye på bf hva som vil skje med han, om han kommer til og hjelpe meg med hus stell og sånne vanlige gjøremål eller om han bare skal fiske g\og skylde på at han jobber og ikke skal gjøre så mye da han er hjemme og mase som han pleier, , og om han vil snart begynne med den j*'vla billappen! og jeg følker jeg har mange tanker som jeg egentlig ikke burde bekymre meg så veldig mye over.

Men føler at jeg nå også maser på han om og komme tilbake fra fiske tur så vi kan reise hjem fordi jeg er sliten, og at jeg bare surver om dagen men nå er jeg virkelig lei bekkenplager og ingen nattsøvn så jeg har vel lov til og være litt sliten da? eller er det bare helt feil av meg og tenke sånn?

litt dårlig dag i dag, hormoner surrer, sur og veldig lei meg på en måte i dag, masse kynnere, og nedpress, mensmurring og tak i ryggen. 25dager til termin så gjør ikke noe om gutten min kommer snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns i grunn du har lov til å klage jeg.. hadde ikke akseptert at mannen min kun hadde brukt tiden sin på ting som gleder han, hvis man velger å skaffe familie så må man prioritere litt anderledes, og det gjelder jo begge parter.

du må også få anledning til å gjøre dine ting når barnet kommer, det er jo dere som skal ha barn sammen, ikke du alene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...