Gå til innhold

Gutt eller jente? =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som allerede vet om det blir gutt eller jente?? Noen som ønsker noe spesielt, hvorfor isåfall??

 

Er 20 år og førstegangsfødende med termin 16 mars og er så utrolig spent! Klarer nesten ikke vente på ultralyden som viser kjønnet, synd det er så lenge til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva det blir ennå,litt mindre på vei enn deg. men håper litt på at det blir en gutt:) har ei jente fra før så hadde vært litt moro med en av vær.. men blir glad uansett.. skjønner du følele det tar lang tid,syns det samme selv. gleder meg veldig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også ventetiden er lang før man kommer på den første ultralyden. Har termin 9.3 så det er lenge igjen enda.

 

Kjønnet kan man få vite på første ultralyd som er mellom uke 17 og 19 en plass tror jeg. Men legene kan ta feil så ikke stol 100% på resultatet. Emma blir plutselig til Eirik :)

 

Håper selv på ei lita tulle, men blir uansett kjempeglad bare babyen er sunn og frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen jormødre som er ganske erfarne og kan se som det er gutt eller jente allerede fra uke 13-14.. Men det er jo ikke sikkert, men ganske... Og det må gjøres privat. Så om en klarer vente noen uker til vil resultatet bli litt sikrere og en sparer en del penger!

 

Håper selv på ei jente, men blir like glad for begge deler. Har en gutt fra før og hadde vert gøy om jeg fikk en baby som kunnne bruke de gamle kjolene mamma har tatt vare på fra jeg var liten... Meg og mannen har en liten avtale om at vi skal ikke ha sistemann før vi har minst en av hvart kjønn :) Har uasett tenkt å ha minst 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 13 mnd, og ønsker meg en jente denne gangen, for å få litt forandring! =) Har alltid hatt lyst til å kle opp jenta mi i fine kjoler og dulle med henne, kan ikke utsette gutten min for det :P

 

Men, jeg regner med at den lille i magen min er en gutt. Så lenge det er barnet er sunt, så er ikke kjønnet så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...