Gå til innhold

Hjertebank

Sjørøver *TALL PREGNANT*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så veldig med hjertebank om dagen. Er 11+6 i dag og har slitt veldig mye med svangerskapskvalme, dårlig matlyst og lite energi.

Er det noen som har erfaring med dette, og kan berolige meg om at det er helt ufarlig? :)

Hjelper sikkert ikke at jeg er stressa for at huset ser ut som en svinesti akkurat nå, Har jo ikke hatt energi til å gjøre noe særlig de siste ukene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig matlyst hadde jeg en god del av tidlig i svangerskapet. Det har begynt å komme igjen her nå også merker jeg. Lite påleggsmat som er inspirerende for tida. Jeg nevnte det til dama som jobber på fastlegekontoret mitt tidligere i svangerskapet, og det virka som at det var ganske vanlig blant gravide..

Lite energi har jeg hatt lite av de siste par dagene. Jeg får gjort en del ting.. Har satt på en vask i dag, og tatt av sengesettet på senga. Har planer om å legge på nytt sengesett senere i dag. Men jeg har også hundre andre ting jeg burde gjort. Har blant annet mange bilder fra to utenlandsturer som jeg skulle ha satt i album før babyen kommer. Bare syns at det er så tiltak.. Jeg kan godt forstå deg..

Kvalmen kan jeg ikke si noe på.. Jeg har heldigvis sluppet den.

Skrevet

Det er helt vanlig med hjertebank hos gravide. Jeg har det hver dag, spesielt om kvelden. Du har en helt annen rytme i kroppen enn vanlig, vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...