Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg har ikke vært helt i form i det siste. Om det er graviditeten eller en sykdom er ikke alltid så lett å vite. I helgen har forkjølelsen blitt litt verre. Jeg hoster og snufser i ett. Svetter og fryser også om hverandre, men er ikke sikker på om jeg har feber. Jeg føler meg frisk nok til å dra på jobb i morgen. Hvordan er det i disse influensatider, bør jeg holde meg hjemme eller kan jeg dra på jobb tro? Vil ikke smitte 30 6-7-åringer, men vil heller ikke skulke jobben min hvis det ikke er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ett svar: hold deg hjemme. Tipper både kolleger og foreldre er fornøyd med å slippe en potensiell smittekilde for svineinfluensa i nærheten av både seg selv og barna sine. Er ikke vits å ta noen sjanser så lenge du ikke er 100% sikker på at du ikke er smittsom. I tillegg vil jeg tro at du er mer mottakelig for å bli smittet av andre ting når du allerede er litt redusert. Og det er ikke bra verken for deg eller barnet. Gravid lærer (elevene kommer på onsdag!)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Hvis du ikke har feber så har du jo ikke influsena. Så gå på jobb du! Alle kan ikke holde seg hjemme fordi de er forkjølet. Da lammer vi ihvertfall samfunnet. Hvis du kan stå på beina så har du ikke influensa, men en helt vanlig forkjølelse osm kommer med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå