Gjest Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Forrige uke oppdaget jeg flekker etter råmelk på lakenet og hadde litt stivnet råmelk på brystene. De siste dagene har jeg ikke oppdaget noe. Kan den komme og så forsvinne igjen? Jeg er 18 uker på vei.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Glemte å skrive at det siste døgnet har det sprengt litt i brystene, spesielt det venstre brystet.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg er kun 12+4, men har har oppdaget flekker på lakenet etter dette også. Ikke hver natt, men iblant. Syns kanskje det er litt vel tidlig for min del? Tror det kommer og forsvinner litt i begynnelsen, om jeg ikke husker helt feil så gjorde det det når jeg gikk med min datter ihvertfall... Men om det er normalt vet jeg ikke!
lillebie på`n igjen Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 jeg har hatt råmelk i noen uker nå, er 24 +6 i dag- og har ikke hatt noe "lekkasjer" siste 1 1/2 uken.... har ikke klemt å styra så mye som jeg gjorde av nysgjerrighet i begynnelsen heller da ) så det er nok helt normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå