rosita2113 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg lurer når magen min skal begynne å vokse. Jeg er ganske slank, veier 46 kg og 1 meter 60 cm høy. Jeg virkelig trodde at magen min skulle vokse etter 3 mnd. Jeg vil at alle skal merke at jeg har baby i magen. Jeg kjenner spark og alt. Var på ultralyd og babyen hadde det bra. 23 cm og 275 gr. Det var flere der som ventet, og alle hadde større magen. Har noen opplevd dette? Er jeg den eneste? Jeg vet at alle er forkjellige men...... Mvh Rosita
Vi gleder oss!! Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 er som du selv sier at det er forskjell fra jente til jente. Noen får mage sent og andre får mage tidlig Jeg er 19+4 uker og føler meg ikke særlig gravid. Jeg kjenner jo spark og slikt, men jeg er nå litt polstret med fett rundt magen fra før. Får noen komentarer om at jeg ser gravid ut, mens ei venninne av meg synes det nesten er dårlig gjort at jeg ikke har noe mage i det hele tatt. For ho hadde ganske stor mage på denne tiden jeg er i nå. Og vi er ganske like i hvordan kroppene våre er. Så bare nyt tiden med den lille, så kommer magen etterhvert skal du nå¨se :D
lille frø, mor til to Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg ble faktisk litt overrasket over hvor lang tid det tok før man fikk mage. Jeg er i uke 26 og har fortsatt liten mage. Rart at man bare har mage de siste to måndene. Er også slank og bare 165 høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå