Gå til innhold

Er parkdressen til Reflex ok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte den i går til jenta mi. Den er jo ganske billig i forhold til reima og troll å sånn, så bare lurer på om den er bra?

Hilsen førstegangsmamma;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ha den som resveredress til jenta vår. Kjøpte den for å teste den ut fordi en del mener den er like god som reimatec. Jeg er ikke spesielt glad i den om jeg skal sammenligne. Den holder ikke fuktigheten like godt ute, og når den skal av og på følger nettingforet med ut i armer og bein.

Skrevet

Hmmm, får vel prøve å se hvordan den er.

Flere erfaringer?

Skrevet

har hatt det flere ganger og er kjempefornøyd!!

er jo mange forskjellige modeller på reflex også.. så det er nok litt individuelle forskjeller på dem også!

Skrevet

Jenta mi har Reflex sin fjorårsmodell, og vi er kjempefornøyd! Har brukt den nå et helt år, og den er fortsatt like god. :-) Like god som Reima sin tynndress. Jeg jobber i barnehage, og ser begge typene i bruk hver dag. :-)

Skrevet

Vi har den til fireåringen vår og er kjempefornøyd. Har ikke opplevd at foret i armer og bein har fulgt med ved avkledning.

Noen sier den ikke er like regntett som Reima oa, men er det skikkelig nordnorsk regnvær, så er det regnklær som gjelder her uansett...

Skrevet

Vi har reflex dresser til poden og har ingenting å klage på :) Men anbefaler å impregnere alle uteklær (fås kjøpt på bla sportsbutikker som man kan ha i vaskemaskinen)...da er de tette...blir uansett billigere enn å kjøpe reima :)))

Skrevet

Den er ok:-) Vi hadde den i fjor høst og var fornøyde. Brukte den ikke ved regn da, men holdt fint hvis det feks. hadde regnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...