Gå til innhold

Nå tror jeg det har klikka for meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene en helg med mine herlige, premature tvillinger som er oppe hele natta og må flaskes. Pumpa har gått, og de to storebrødrene har vert gretne i regnet. Nå triller 7-åringen tvillingene i bakgården, og jeg får rydda huset og tatt min første kaffikopp for dagen. Vi hadde planer om en attpåklatt, men fikk to gutter til. Nå er jeg litt vemodig siden dette er siste gang jeg har så små i hus. I mitt stille sinn planlegger jeg nr 5 om et par år, og jeg skylder på søvnmangel og hormonrus. Riste på hodet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst på flere allerede? oi, det har nok klikka ja;)

Jeg har bare halvparten mengde unger av deg, men blir gal av nonstopp bæsjebleier, amming, mating, trass, unger som nekter å gjøre som jeg sier osv.

Og da har jeg bare vært aleine når mannen jobber ettermiddager og helger de siste to ukene, ikke en hel helg engang,...

Du er tøff, og kanskje litt i hormon- og søvnmangelrus, ja:D hehe:)

Skrevet

He, he..ja, det er nok bare et snev av vemod. Det går nok raskt over, og mannen min skal snart til pers:) Er ikke tøff, bare dum!

Skrevet

Min mann må også møte "manndomsfrykten" snart, he he:) Så da kuttes jo alle strenger og brennes alle broer for flere barn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...