Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen som vet hvor godt dette kinesiske fødselskartet stemmer? Jeg har en datter ifra før, og det stemmer. Nå er jeg spådd en gutt (hos en dame som har hatt rett på alle de jeg vet om), men fødselskartet sier jente. Det er ikke superviktig, men er jo gøy å vite om andre vet om det stemmer godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke sjekket mitt forrige barn, for jeg ble gravid med henne når jeg var 17 år. Og det er jo flere slike fødselskart ute å går også, så jeg vet ikke hvem av de jeg skal se på, hvem som er det "riktige".... På det ene venter jeg en jente, på det andre en gutt.. Tror selv det en jente, men kjæresten tror at det er en gutt. Gleder meg til å få vite det, er så nysgjerrig!:) hehe..

Skrevet

Det stemte med mitt første barn. Nå sier det at jeg skal få en jente, noe som også jordmor sa på ultralyd. Har tatt ringtesten, og den sier også jente. Så blir spennende å se. :-)

Skrevet

Stemte første gang, stor jente, fikk jente...

Denne gangen står det gutt og plumbo-testen viser også gutt..

Men UL på fredag så han at det kanskje kunne være jente, men skal inn en gang til på UL.. :))

Skrevet

Stemte ikke hos meg. Stod jente så langt øyet kunne se (i mnd foran og bak også) Men jeg fikk en gutt.... noe jeg hadde på følelsen selv også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...