Ranveig R Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Skulle på kino med besteveninna mi, men måtte innom Europris på vegen. Der var det posesalg, så eg fekk 10 t-skjorter og ein mikrofleecegenser til guttungen, 2 t-skjorter + ei skjorte til mannen, ei treningsjakke, 6 truser, ei toalettveske og eit par sokkar til meg, ei gardin til å sy av, eit picnicteppe og ein "sengehimmel" (sånn runding med lang myggnetting ned), alt for 100 kr ) Har aldri kjøpt noko på posesalg før - det var gøy!! Så henta eg veninna mi og vi kjørte til by'n og parkerte. Gjekk bort på kinoen og skulle kjøpe billettar til The Proposal, men dei var utsolgt. Dermed blei det Angels and Demons. Mens vi venta på at filmen skulle begynne gjekk vi på pizzaplassen der vi ALLTID gjekk i "gamledagar", åt pizza, drakk eplete og spelte kort. Eg vant ;o) Så gjekk vi på kino, kjempefilm! Ewan McGregor er alltid nammenam, men eg kunne konvertert for å få komme nær han i presteoutfit'en sin! Då eg kjørte veninna mi heim hadde vi ein kjempegod samtale om religion, og så fulgte eg ho inn. Der hadde sambuaren fått besøk av ei veninne og vi blei sittande å prate alle saman. Så såg vi den sjukaste filmen ever, Repo. Motbydelig var den (Paris Hilton var jo i den), men det er alltid fascinerande med ein Rockeopera. Deretter blei vi igjen sittande å prate heilt til eg innsåg at klokka var 03.30(!). Kom meg heim og i seng til drøyt 04 og overtok lille som var våken og sutra. Sovna saman med ho ca kl 5. Mannen stod opp med dei søte små kl 7, og eg sov vidare til 11.30. Utruleg lenge sidan eg har vore UTE (det er alltid heim til veninner), og det var heilt fantastisk. Og så var det kjempekjekt å sitte og prate halve natta, det må jo vere minst 4 år sidan sist eg gjorde noko slikt ) Måtte berre dele den fantastiske kvelden min med dåke )
Randis Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Slike kvelder er veldig sjelden. Bra du hadde det fint. Godt å gjøre slikt en gang iblant.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Hørtes ut som du hadde en super kveld!! =D Kjipt at billettene var utsolgt da. Jeg har også veldig lyst å se den filmen. The proposal. Kan ikke huske sist jeg var på kino. Jeg skal finne på noe med ei venninne neste helg og lurte på om jeg skulle foreslå kino og middag. Men får se. Det koster også. Skal prøve å hente meg inn etter ferien nå =) Du må ikke la det gå fullt så lenge mellom hver gang. Det er jo kjempegøy og komme seg ut med venninner =)
Ranveig R Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 Jo, vi diskuterte det litt i går at vi burde kome oss UT innimellom i (sitte på kafé og spele kort i staden for å sitte heime i sofaen hos ein av oss og spele kort), men som du seier så kostar det og. I går var det null problem, hadde gratisbillettar til kinoen ) Men på den andre sida så kostar nok ikkje ein pizza og to koppar te stort meir enn chipsen og sjokoladen og brusen vi hadde kjøpt om vi skulle hatt jentekveld heime... Planen er i alle fall å komme oss ut liiiiitt oftare enn ein gong i halvåret :-p
blond Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Alltid godt å komme seg ut! Godt å høre at kvelden ble så bra, det kan man leve lenge på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå