Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Sliter endel med nedpress o.l og har fått beskjed av jm om å ringe til føden om dette skjer.. Sist jeg ringte i uke 27 så støtte jeg på en jordmor på tlf som sa at jeg kunne bare prøve å sette meg litt på do, jegh adde nok bare litt hard mage eller noe.. Da jeg prøvde å fortelle henne at jeg ikke måtte på do så sa hun "du klarer sikkert litt" øøhh:-p Tilsist ble jeg så lei av å krangle med henne om dette at jeg la på og faktisk prøvde å gå på do - som ikke funka seff - men det ga seg litt etterpå så tenkte ikke mer på det da. Så idag har jeg slitt mye med kraftige menssmerter og en mage som knyter seg til en firkant hver gang dette skjer, og mye nedpress.. Ringer føden og støter på samme jordmor som denne gangen faktisk sier "Prøv å ta deg en dusj og se om det går over og ring tilbake. Hadet" Så.. Jeg føder ikke.. er bare møkkete.. :-p *ringer en annen jm*
FlightlessBird Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 uff... så utrolig dårlig gjort! Håper det går bra med deg, og at du ikke er i fødsel riktig enda! Oppdater oss om hva som skjer da! Lykke til!
my&E *mistet vår datter* Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 ha ha ha,. stakkars deg. du må da være rimelig oppgitt! Hva er det som skjer på føden. håper jeg slipper å få et slikt svar når jeg først ringer dit. Jaja, håper vannet går snart for deg da - så kan du vise henne hvor dum hun var mot deg. Lykke til!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Hahaha, tenk hvis vannet mitt går og jeg støter på henne "Nei huff har du tisset på deg du da" eller "De flest fødsler starter ikke med vannavgang".. Håper ikke jeg møter henne under fødselen av tvillingene altså.. 10cm åpning og bare "Du kan dra hjem og slappe av litt - skjer nok ikke noe her på noen timer" :-p Har snakket med en mer hyggelig jordmor nå da.. skal inn på kontrll imorgen uansett og kunne komme når jeg ville ikveld om det ikke ga seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå