Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Har influensa greier.. vært dårlig i 5dager sikkert.. men har da så mye vondt i magen, sånne skikkelig mage smerter... men kjenner liv. Er skikkelig ubehagelig, ikke hatt vondt imagen før je fikk influensa :S Ikke at jeg er hysterisk.. men er det fler her med influensa som fikk vondt i magen da det drev på? jeg er i uke 23
Nullstress;) Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 jeg er av den mening av at ingen spm er for dumme når det kommer til svangerskap og barn. om du lurer burde du spørre jm, hun kommer ikke til å syntes det er et dumt spm uansett:) kan jo hende at det er magen som beg å strekke seg litt, bandene strekkes jo etterhvert som magen blir større. babyen presser mer jo større den blir, og dette merkes. noen har mye smerter, andre kjenner nesten ingenting... men lurer du, så spør jm. det er derfor de er der:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 takk.. huff en begynner jo tenke da når media drar opp ting så jævlig, ikke brydd meg om det før liksom.. men tanken slo meg da det sto vi kunne få komplikasjoner.. :S haff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå