Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 I går kveld oppdaget jeg at jeg har hvite små prikker i skjeden og litt hvit lenger inn.. Er på en måte innforbi de indre kjønnsleppene både prikkene er og det andre hvite.. Dette går ikke ann å tørke eller vaske bort.. Føler jeg svir litt og stikker litt etter jeg har prøvd å vaske det bort. noen som hvet hva dette er? jeg har verken mer utflod eller kløe.. Virker ikke som sopp... Sorry detaljer.. hehe
cakes Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 det kan være kjønnsvorter.. men, jeg hadde kontaktet lege og fått det sjekket ut.
Nr. 5? Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Høres ut som du bør få sjekka det hos lege. Prøv å få en time så fort som mulig hvis det er noe du trenger behandling for
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 takk for svar... ringte til legevakten og di sa at jeg burde få time hos fast legen i morgen. Huff, jeg lurer sånn på hva det er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå