Gå til innhold

Jeg har så vooondt! (syte og klage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 38+2, og miniskatten ligger langt nede i bekkenet - og er så godt som festet.

Han er veldig aktiv, og har vært det hele veien, men nå gjør det fryktelig vondt!

At det kjennes ut som han skal sparke/grave hull på magen, er jeg vant med, men nå er det vondt nede i bekkenet (?) og i tarmen(??).

Jeg kan absolutt ikke huske at det var sånn forrige gang!

På forrige kontroll sa legen at siden miniskatten ligger helt nede i bekkenet, trykker han på livmortappen som kan føre til smerter i tillegg til bekkensmertene jeg har forran. Men nå rykker jeg til hver gang han beveger på seg, for det gjør så vondt i rompa i tillegg!

Høres dette kjent ut for noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres veldig kjent ut, dessverre!!

verst er det hvis han rører mye på seg når jeg står og går;-(

og dette nedpresset i tillegg...

jeg er som deg vant med at det har vært vondt lengre opp en stund, og han er veldig hyper innimellom...men nå når han har lagt seg i bånn, er det pyton!!

Skrevet

Uff... Da håper jeg at knøttene våre rett og slett er superklare for å komme ut nå! :)

Skrevet

jeg er 38+1, men har ks på tirsdag...så jeg bør vel ikke klage;-)

satser på at knøttet ditt kommer litt før termin;-))

Skrevet

Det er jo bare TO dager til! Lykke til! :D

Skrevet

takk!!

men jeg gruer meg sånn;-(

vil egentlig føde vaginalt denne gangen også, men det går dessverre ikke av medisinske årsaker;-/

men jeg slipper overtid;-)))

Skrevet

Det var jo ikke noe morsomt, da! Men heldigvis er det jo mange som får keisersnitt, så vi vet jo at det er trygt, hvertfal!

Skjønner godt du vil føde vaginalt likevel. På tross av ubeskrivelige smerter :)

Og, som du sier, så slipper du overtid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...