Gå til innhold

Tilbake igjen, med blandede følelser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi mistet den lille spiren vår i en MA denne uken, og nå er jeg tilbake her..vet ikke når vi kommer til å prøve igjen, men føler jeg trenger å vurdere ting litt fremover. Så kommer inn til dere og håper at kroppen min gradvis blir klar for en ny graviditet :)

Føler det går fint med oss på tross av dette som skjedde, men merker at humøret svinger i løpet av dagene..fra en type lettelse over at det verste er overstått og sorg for den lille som vi mistet.

Men skal tenke positivt, og håpe at det blir bedre med tiden :) og kjenner at jeg innerst inne vil ha en liten snart, på tross av dette som skjedde.

Så håper det er greit at jeg kommer inn her og venner meg til tanken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen, har svart deg inne på 1 tri for noen dgr siden. Tenker så på deg, og har utrolig vondt av deg. Vi er iallefall 4 stk som har mistet sent på 3 uker, helt sykt. Skal ikke skje. Min lege sa det var større sjanse for å bli påkjørt enn en ma, så vet ikke hva jeg skal tro her. Men har skrevet et innlegg her litt lenger nede om at e mulig allerede er gravid igjen,hvis jeg ikke blir lurt da. Så kan gå kjapt, og det hjelper på sorgen. Stor klem og lykke til

Skrevet

*trøsteklem*

Skrevet

Kjære lille diamant, så trist! Forstår at ølelser og tanker svinger nå, det er nok helt naturlig, husker jeg og hadde det slik den første tiden. Ta vare på deg selv og kjenn etter hva som blir riktig for dere. Stor klem J

Skrevet

Takk for omsorgen dere :) nå er det snart en uke siden jeg mistet, og jeg begynner faktisk å tenke på å bli gravid igjen..hadde ikke trodd jeg ville det så snart, men tenker at mister jeg igjen så har jeg ihvertfall prøvd..blir ingen baby om vi ikke tørr å prøve igjen.

Og det blir ikke bedre om jeg venter noen mnd for å så miste da, i verste tilfelle såklart. Så nå venter jeg på at mannen skal komme hjem fra jobb om 4 uker, og håper jeg har fått første mens etter utskrapningen til da. Lov å håpe ihvertfall :o)

Er trist på dere andres vegner også, det er ingen lett ting å miste og gå gjennom alt kaoset i etterkant. Da tenker jeg på alle gangene man er ut og inn på sykehuset, og alle tankene som kommer etterpå.

For min del så er sorgen veldig tung akkurat nå, men håper det blir bedre fremover. Hjelper ihvertfall med trøstende og oppmuntrende ord fra dere :o) Tusen takk!

Skrevet

Hei Lille diamant!

Kjempesynd å se deg tilbake her. Håpte den satt nå! Sender en kjempestor trøsteklem. Er nok tøft å miste spiren, men vi får håpe og tro at motet holder seg oppe hos deg og din kjære. Du er iallefall hjertelig velkommen hit når du er klar igjen..!

Skrevet

Så trist du mistet - har selv hatt en MA uke 10 så vet litt om hva du har gått igjennom.

Vet jo ikke hvor sent du mistet, eller om du hadde sett hjertet slå enda ?

Trøsten er jo at du iallfall er ekstra fruktbar nå rett etter en MA - kroppen er full av bra hormoner enda en stund.

Lykke til når dere velger å prøve ijen.

Skrevet

uff, så leit at du også måtte oppleve dette!!!!

Hadde selv en exu og sprukken eggleder i april og MA og utskrapning i juli, så jeg vet hvordan du har det nå....

Tror det er lurt å få ut alle de vonde følelsene for det er vel eneste måte å komme seg videre på.....

Tenker masse på deg og kan gi et tips om at vi er mange på ufrivillig abortforumet som prater ut om samme erfaring hvis du vil komme dit en tur....

Stor klem

Skrevet

Takk for det Håpefulle M :)

Jeg håpet også at jeg skulle slippe å komme tilbake nå, men dessverre så er det ikke alt vi kan bestemme selv :(

Men tror nok vi skal prøve på nytt ganske snart, så da får vi håpe det går bedre!

Føler meg veldig velkommen her, og ser derfor frem til å bli prøver igjen :D

Masse lykke til dere og, håper vi snakkes :)

Skrevet

Takk for det -68mamma :)

Jeg mistet når jeg var 11 uker på vei, eller det vil si at da fant vi ut at det var en MA. Fosteret eller embryoet døde i uke 7, så det var vel det verste å godta..

Men livet går heldigvis videre, selv om jeg føler dette var veldig urettferdig. Her inne forstår man at det går an å godta det, og prøve på nytt..uten at man trenger å føle seg mislykket.

Så er veldig takknemlig for alle trøstende ord, det hjelper virkelig :D

Skrevet

Hei Maddemor!

Leste om deg inne på ufrivillig abort, og jeg må si at det er kjempetrist å høre hva du har gått gjennom :( det burde ingen måtte oppleve!

Var innom der og leste en del rett etter utskrapningen, og føler det har hjulpet meg endel allerede. Godt å skrive med noen som forstår hvordan det er, og ikke kjeppjager alle som skriver om triste ting...

Lurer faktisk på om jeg skal droppe 1.tri neste gang jeg blir gravid, har det jammen mye bedre her inne!

En stor trøsteklem til deg og, håper vi holder følge her inne :)

Skrevet

Takk for det kjære du:)

Ja, det har vært en skikkelig berg-og-dalbane-sommer for min del må jeg si. Det er forferdelig å gå gjennom noe slikt, men man kommer seg på bena om og om igjen:) Tror det beste er å være flink å prate om det, gråte masse og skrive med likesinnede her inne. Det har i alle fall hjulpet meg masse!

Jeg har også tenkt å droppe 1. tri neste gang. Ikke fordi jeg ikke følte meg velkommen, selv da jeg fortalte om at det nok en gang hadde gått galt, så fikk jeg god støtte der inne, men jeg vil droppe det rett og slett fordi det gjorde så vondt å melde seg ut derifra igjen......

Håper vi kan slå følge her inne og at vi begge snart har ny og frisk spire i magen vår:)

God-klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...