Gå til innhold

bloom fresco høystol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selvfølgelig fått for meg at jeg ønsker med en slik stol til babyen vår.. den er jo ekstremt dyr da :-( men synes den er så stilig. Kan ikke forsvare prisen med at vi kan bruke den til neste, for dette blir vår siste baby..

Noen som har egen erfaring med stolen og kan si den er verd prisen? Kan jo brukes fra nyfødt til tre år og virker praktisk. Plassen er ikke et problem for oss, men er den så praktisk som den virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt den :)

Nå har den ikke vært i bruk med babyen enda da, men den ser veldig bra ut, og den varer jo som du nevner til barnet er 3 år.

Den var veldig grei å sette sammen, og det er veldig praktisk at vi hele tiden kan ha babyen der sammen med oss på kjøkkenet :) Jeg har fått kommentarer på mammaer som angrer på at de ikke kjøpte den, og at de ofte endte med å ta vippestolen opp på kjøkkenbenken (noe som IKKE er lurt)

men den koster jo litt, så man får jo veie opp :) men den er nok ikke vanskelig å få solgt når du er ferdig med den.

Gleder meg til å bruke den :)

Skrevet

- og da ble jeg enda mere fristet til å kjøpe den ;)

Har ingen vippestol og høystol lengre fra storesøsken, så bare det er jo en unnskyldning..

Skrevet

Jeg vil gjerne høre hva du synes om den, hvis du velger å kjøpe den. Jeg har hatt lyst på den siden jeg så den første gangen. Både fordi den er praktisk og fordi den hadde passet utmerket godt inn hjemme hos oss. MEN, da vi var på barnas hus for å kjøpe den ble jeg kjempeskuffet. Den var jo skikkelig plastikk, og virket ordentlig jalla. Håper jo virkelig at en så dyr stol er mer solid enn den kjennes ut som. Jeg ville aldri ha gått et eneste skritt fra en baby i en så vinglete stol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...