arachnia Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg lurer rett og slett på når tid det er normal at man får anstendige mengder med morsmelk i brystene? Er nå i uke 25 (24+4) og har forholdsvis mye. Er dette normalt? Når merket dere noe til denne melka?
Bromelia Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Tror det er veldig opp og ned jeg. Jeg merket ikke noe serlig til melka før etter jeg hadde født. Men brystene vokste jo en del på forhånd da...
Bromelia Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 glemte å skrive at jeg er 17 uker på vei nå, og har ikke noe melk enda.
Super-mamma-85 Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 jeg har sånn små hvitt væske, men ikke helt melk liksom.. men er så jeg kan klemme ut en del om jeg prøver.. er 23uker, men er nr 2 og tett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå