Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på når tid det er normal at man får anstendige mengder med morsmelk i brystene?

Er nå i uke 25 (24+4) og har forholdsvis mye. Er dette normalt?

 

Når merket dere noe til denne melka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig opp og ned jeg. Jeg merket ikke noe serlig til melka før etter jeg hadde født. Men brystene vokste jo en del på forhånd da...

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 17 uker på vei nå, og har ikke noe melk enda.

Skrevet

jeg har sånn små hvitt væske, men ikke helt melk liksom.. men er så jeg kan klemme ut en del om jeg prøver.. er 23uker, men er nr 2 og tett da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...