Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg har funnet en fint navn til min lille i magen, liker det godt, men så har jeg ei bekjent som fikk sin lille i Februar, som har kalt sin unge dette, ville dere droppa hele navnet pga det? Jeg har jo pratet med henne om div ting om de små men ikke noe sånn at vi møtes osv.. mest av alt vil jeg bare drite i hele hu og kalle min lille det...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Altså, jeg hadde aldri brydd meg hvis jeg hadde vaert en bekjent av deg. Jeg hadde heller ikke brydd meg om at andre bruker navnet jeg ville hatt. Ingen eier navn og visst mennesker mener det er teit eller dårlig gjort å "stjele" navn, bør dem ta seg en time hos psykolog og få rettet på skeive hjerneceller:)
Lilli med småtrolla Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Bor dere på et lite sted? Vil dere omgås ofte? Vil barna deres gå i samme klasse? Visst ikke hadde jeg ikke brydd meg. Det er alltids noen som velger samme navn
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Ikke møtes vi, bor langt nok unna hverandre så jeg tror dere har rett der assa:) tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå