Gå til innhold

Gravide på Toten, Gjøvik omegn??


Miri_am84

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 25år, har termin 15.Februar (før ultralyd), har ei datter på 2år, og skal føde på Gjøvik.. Hadde vært moro å vite hvor mange som er gravide herom, og har termin i Februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 31 år og har en gutt på 3 år. Termin er 6. februar. Skal føde på Gjøvik. (håper jeg, he-he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey..

er 25 år,opprinnelig fra Bergen men bor på Gjøvik siden min samboer studere her:)

Har to barn,en gutt på 4 og en jente på 3..skal føde på gjøvik

Termin 1 februar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fik innkallelse i dag, og ble så glad og lettet:)

Fikk ikke med meg at legen sendte noe til sykehuset, eller "kopierte" helseattesten på kontroll..

Så jeg trodde ikke han hadde sendt henvisning til Ul.

Men i dag fikk jeg, 11.september:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, jeg gledet meg til å se i postkassen hver dag, før jeg fikk¨det..

Nesten 4 uker før jeg skulla ha timen fikk jeg innkallelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Raufoss og har termin rundt 2 februar, har ei på 3 år og en på halvannet. Skal på UL nå på fredag allerede for legen tok ikke hensyn til at jeg har litt lengre syklus så han mener jeg er ei uke lenger enn det jeg er. Er veldig spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende, enda 2.5uke til jeg skal på ultralyd, og gleder og gruer meg til å få gjort det.. Blir spennende å se om du er i januar eller februar klubben da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Jeg er 39 år og har termin ca. 20 februar i følge tidlig ultralyd. Er vår nr. 3, men de to eldste er 14 og 17 år så vi begynner liksom på nytt vi da. Er meningen jeg skal føde på Gjøvik i allefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro, spennende med Ul, hvordan gikk det?? Skal på 3d ultralyd om ca 4uker og gleder meg kjempe masse, har hørt at de er flinke på mjøsklinikken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...