KaM Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Har 4 dager igjen til termin 20.august,og venter veldig nå merker jeg... Nr.1 kom 2 dager før termin(da satt igang av sex;) ) Nr.2 kom 7 dager før,så nå er jeg veldig klar for at noe skal skje ja! Går og kjenner og "leter" etter tegn på at noe er igang,selv om jeg har erfart at når det er igang,er man ikke i tvil..men tålmodigheten er det ikke mye igjen av..mest fordi at alle maser om: Skal du gå lenge du? Går du ennå? Har du ikke dratt ennå??-Nei,tenk jeg har ikke det nei!!Det er NEMLIG ikke opp til meg,men hun lille i magen,og forresten er det ikke termin før om 4 dager ennå,og strengt talt kan jeg faktisk gå 14 dager over den!!!!!!!GRRR!!!!! Det er godt å ha et forum å delta i,som lurer på det samme,som føler det samme og som deler råd og tips:)Og ikke minst,er det veldig gøy å følge andre som drar på sykehuset,og som senere dukker opp med en gladnyhet:) Ønsker alle fine dager fremover,håper dagene ikke blir aalt for lange og slitsomme;) Hilsen KaM*fødeklar*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Uff, gruer meg til at folk begynner å mase på meg om jeg ikke har født snart hehe. Har 2,5 uker igjen til termin, og er allerede lei av at folk maser om at jeg må nyte de siste ukene og at babyen kommer når den kommer. Er rett og slett lei av alle disse "vane utsagnene" som folk lirer av seg. Ja det er godt å være på forum, slipper heldigvis all masingen her inne :-) Ønsker deg også fine dager fremover. Håper du får lillegull i armene snart! Klem!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Enig med du! Jeg holder meg inne i huset og vil helst ikke se noen, dra på butikken og diskutere " åå så stor mage du har, ja nå er du vel lei nå eller???" ja jeg er lei, ja magen er stor, nei terminen er ikke før den 27 august, aaaaargh! Er liksom et tema uansett hvor jeg er hen, det nå. Kan godt komme den lille nå, blir satt i gang på onsdag pga stor baby.. Men det er jo egentlig 11 dager til termin. Hadde dødd av 11 +14 dager, takk himmelen for at jeg sokner til StOlavs der man blir satt i gang etter en ukes overtid, hvis man vil!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå