Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jeg har lastet ned film på internett Jeg har stjelt penger fra butikken jeg arbeidet på.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Har ikke du? Røyket hasj, kjører over fartsgrensen hver eneste dag, fått en betinget dom da jeg var ung, tatt en smiletablett da jeg var ung, fått ufattelig mange parkeringsbøter...tja...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Tja.... Jeg er fartsgal, og kjøer aaaalt for ofte aaaalt for fort. Men jeg har aldri blitt tatt da Kjørt bil og moped uten lappen har jeg gjort. Så har jeg en gang tatt et trekk av en joint. Og drukket alkohol som mindreårig. Det tror jeg var det hele :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Ble ikke ferska for å ta penger i kassa. Herregud så glad jeg er for det. Var heldig å få jobb hos veninnen til min mor. Hadde vert så flaut å blitt ferska. Jeg vente meg liksom til å ta penger i kassen. Lærte meg meg teknikker. Pengene jeg tok i kassen kunne variere fra 100 kr til 1000 kr. Og ble fort en del av budsjettet mitt. Har aldri stjelt noe som helst etter jeg sluttet på denne butikken. Kjempeflaut å tenke på. Hilsen anonym 12:01
Gjest Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Ja, jeg kjører gjerne litt over fartsgrensen. I tillegg har jeg blitt dømt for vold. Utover det tror jeg faktisk ikke jeg har gjort noenting ulovlig... Jo forresten, lastet ned musikk...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Svindlet nav...og ble tatt for det.. Anonymknappen er fin nå..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 kjørt for fort, og den ene gangen ble jeg stoppa:( sure penger!!! kjørt i fylla (ikke etter at jeg fikk barn da, var i denne ville ung. tiden) drukket alkohol som mindreårig stjålet i butikker (var fjortis, men fikk med meg klær, skoledagbøker, snop osv...) har heldigvis blitt litt smartere med årene;) hehehe:) hadde ikke turt å tatt en liten tyggispakke fra butikken engang nå!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Det er ikke ulovlig å DRIKKE alkohol som mindreårig.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Joda, de fleste har vel mistet skrupler en periode. Falsk leg, stjelt og dop blant annet. Fysj.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Omtrent alt som er nevnt her + litt til... men det var før!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 oioioi.. kjekt man kan være anonym.. Tatt det meste fra a til å innen stoff. Solgt det meste og i store partier. Vært inblandet innen ulovelig våpensalg, ran og biltyveri. Men man lærer av sine feil.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 Jeg har laga og solgt hjemmebrent. Men ikke si det til noen Og så kjører jeg for fort, har røykt hasj, stjålet litt i butikker som unge, denslags. Og så kastet jeg isklumper på bilene på E18 en gang som barn. Det gikk heldigvis bra, traff ingen. Men gjorde det ikke igjen, ble veldig redd.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #18 Skrevet 16. august 2009 Lasta ned musikk og filmer. stjålet to små tyggegummier i en butikk da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 Gud ja... he he. Naska i butikker. Naska i butikken jeg jobbet i. Kjørt i fylla.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #20 Skrevet 16. august 2009 Ja,flere ting. Dop,ran (har faktisk vært i retten og avisen for det),tyveri++Men dette er mange år siden,og de som ikke har kjent meg hele veien hadde aldri trodd noe slikt om meg i dag..Mannen vet endel da. Per i dag,så er det vel bare at jeg har en tedens til å kjøre litt for fort:)
Gunner Skrevet 16. august 2009 #21 Skrevet 16. august 2009 Vært med på å stjele. Drevet med diverse ulovlige rusmidler. Gitt mine reseptbelagte medisiner til andre (hvis det anses som ulovlig). Kommer ikke på mer, er kanskje ikke mer heller.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #22 Skrevet 16. august 2009 Ja det er godt med denne anonym knappen nå:)Overasket at det er lite ulovlig ting folk har gjort her inne... Tatt nesten alt av dop uten heroin,sjålet masse i butiker når jeg var yngre,både klær og mat,tatt for besittelse av hasj og sonet 3 dager for det.Og tatt for grafitti når jeg var yngre... Nå tør jeg ingenting galt og er livredd for å bli tatt,men har blitt til den jeg har blitt og gjør ingen skade på noen som jeg vet om nå...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #23 Skrevet 16. august 2009 Jeg og 2 andre veninner stjal, og det var snakk om at vi stjal mye, som klær,snop,sminke og barbieting ,babyklær og babyting:P på den ene baby butikken hadde dem barnevogner ståendes utenfor ei dør som var bak butikken dems, det var en inngang der også som vi alltid pleide og gå inn for og komme inn på senteret, der rappa vi barnevogner.Ble faktisk ikke tatt. eller vertfall tatt slik vi ble annmeldt eller noe sånt. Fant en gang en lommebok med 8000 kr oppi, jeg og veninna mi brukte disse pengene. Jeg og ei aei veninne fant noen poser med leker og babyting som var kjøpt i en leketøysbutikk, dette tok vi og bytta slik vi fikk pengene tilbake. dette ble vi tatt for og måtte betale tilbake pengene fra egen lomme:P Det verste må vel ha vert da jeg og to veninner holdt på og legge steiner i en bussluse(sånn som kunn bussen kan kjøre over) dette gjorde vi for av en eller aen grunn var det morsomt når buss sjåføren måtte ut og flytte dette får han kunne kjøre videre, men en dag gikk det gale da vi plutselig hørte et smell, det gikk hull på dieseltanken... 360 liter rant ut fra der hvor busslusa var og fram til en bensinstasjon, brannvesenet måtte tappe ut 360 liter:P var en hel side om dette i avisa:P vi måtte inn på politistasjonen og som straff fikk vi at vi måtte skrive en historie om dette i løpet av sommerferien.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #24 Skrevet 16. august 2009 Solgte anfetamin når jeg studerte for å klare studiene økonomisk..Uten det hadde jeg aldri hatt råd å utdanne meg..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #25 Skrevet 16. august 2009 Glemte jo det å kjøre for fort.. Har også tatt kokain og røyket hasj. Har også lånt bort legitimasjonen min til en som var for ung til å komme seg inn et sted, og kjøpt alkohol/røyk til mindreårige. 16:59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå