mami:) Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 viste en svak strek. Brukte en sånn billigtest og innen 5 min kunne jeg skimte en svak strek i tillegg til kontrollstreken. Har ikm til onsdag, er det da for tidlig til at det kan slå ut, eller kan jeg være gravid? Det viser vel ikke en svak strek om jeg ikke skulle være gravid. Tørr ikkehelt stole på det... Noen med erfaring?
bolla piggsvin Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 hei jeg har ikm på tirsdag men testet i dag måres.brukte og en billig test og der kom en svak strek, andre ganger jeg har testet har der ikke kommet noe.. så testet jeg med digital etter på og der sto det gravid:) etter en god stundvar der to klare streker på billig testen og:) spennende dette...
mami:) Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Graturlerer så mye til deg! Håper det stemmer for meg også... Venter med å prøve en ny billigtest i morra for å se om den også viser noe.. Alt for spennende dette her.....
mami:) Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 Ja skal ta en ny igjen i morra tidlig... Håper virkelig det stemmer. Hvis jeg kjenner litt etter er den ene puppen veldig øm, men den andre er litt mindre. Pleier aldri å ha så ømme pupper. Har også de siste dagene vært litt trøtt, spes på ettermiddagen og kvelden. Har fortsatt ferie, så er ikke fordi jeg har vært på jobb f.eks. drikker mer enn jeg pleier til vanlig, er vanligvis ikke så flink til å drikke, men nå må jeg drikke ofte. Men tør ikke helt ta det seriøst, kan jo bare være psykisk. Tenker jo en del på det, så... Er det ingen flere som har/ har hatt det sånn?????????
Silje_vanilje Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Jeg brukte og billig tester da jeg testet, og fikk bare svaaaak strek hele tiden. Men var gravid. De sa på lege kontoret at strek var strek uansett om den var svak eller ikke. Testet flere dager før mens. Og nå er jeg 32 uker Dere er nok gravide begge to Gratuleeeerer :D:D:D
kajfla Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 jeg tok også billigtest, og fikk sterk strek. Men je har også hørt at strek er strek enten den er sterk eller svak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå