Trultetryne Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 De siste par dagene har det vært mye mindre liv i magen enn det har vært tidligere? Det bekymrer meg veldig, og jeg klarer omtrent ikke å tenke på noe annet.. Jeg har prøvd å drikke kald saft, og det kommer kanskje et lite spark, men ikke mer enn det. Burde jeg kontakte fødeavd (lege??)? Jeg er førstegangs og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er 28+2.
Lille trille satt på hylle Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ring føden om du er usikker:) Er mye bedre å ringe en gang for mye enn en for lite=) Trenger absolutt ikke være noe galt, men du blir undersøkt der og beroliget om ikke annet=)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde ventet litt hvis det er liv frele ganger gjennom dagen. Det begynner å bli trangere der inne nå, så bevegelsene vil forandre seg. I begynnelsen er det veldig tydelige og skarpe bevegelser som spark et kne som plutselig stikker ut og sånn. På slutten blir det mer glidende snu-bevegelser, hvis du skjønner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå