Gjest Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei! Er du fortsatt den SuperGlad som var med på koht? Artig å følge med på fødselen din å sånn! Hvordan går det med deg? gamle har barna dine blitt? Mener jeg har fått med meg at du har blitt alene med de? når de var ganske små også? Har vært alene med mine to små nå i helga.. og hjelpe meg det går unna.. glad jeg ikke har det sånn hver dag! hehe.. All ære til alenemødre!! Spesielt de som har TO SMÅ! Ble rene avhøret det her..
SuperGlad Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 samme gamle SuperGlad ja :-) går kjempebra med meg, akkurat startet skole å gleder meg til å sette meg ned på skolebenken igjen :-) Isabell ble 3 i mai å Philip blir 2 nå i september. Ble slutt med meg å pappan da Philip var 5 mnd, å vi flyttet fra hverandre når han var 8 mnd. He he, ja det er slitsomt å være alene med to små.Jeg har mine dager der energinivået er på bånn, men jeg tar stolthet i at det går så bra som det gjør :-)
Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Godt å høre at det gåre bra med dere! Ja, du har jo nok å gjøre du da!! Kjempe flink er du! Så skal du starte på skolen igjen også.. så bra!! Blir imponert faktisk! men utrolig hvordan man kan få ting til å gå!
SuperGlad Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 skal prøve å ta Bachelor i sosiologi... får se hvordan det går :-) man blir overrasket selv over hvor mye man egentli får til når man må :-) Livet er bra!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå