Trultetryne Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 De siste par dagene har det vært mye mindre liv i magen enn det har vært tidligere? Det bekymrer meg veldig, og jeg klarer omtrent ikke å tenke på noe annet.. Jeg har prøvd å drikke kald saft, og det kommer kanskje et lite spark, men ikke mer enn det. Burde jeg kontakte fødeavd (lege??)? Jeg er førstegangs og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Hei! Ring føden du hvis du er bekymret. Min jordmor sa at hvis man merket endring i bevegelsene/bevegelsesmønsteret skulle man ta kontakt med føden for kontroll. Det er helt sikkert ikke noe gale, blir trangere i magen etter hvert. Jeg merker også enkelte dager da den er roligere. Men ikke noe gøy å bekymre seg. Lykke til )
Sunshine09 Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Kan jo ha noe med veien fosteret ligger også, men du skal ikke gå å bekymre deg unødig: Få det sjekket, så er det problemet ut av verden! Det er jo lett å bli bekymret når en går gravid, så da skal en ikke nøle med å bruke det hjelpeapparatet som finnes.
nea80 Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Helt normalt å kjenne mindre aktivitet etterhvert som den lille får mindre plass: http://www.barnimagen.com/forum/thread/140433820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå