Gå til innhold

hva synes dere om navnet Ella ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...har tenkt litt på mia også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ella er nydelig....synd det nettopp ble "opptatt" i min familie (jeg venter jente ;-)

Skrevet

liker navnet godt... søtt og enkelt Mia og er fint men jeg likte best Ella.. lykke til med navnevalg

Skrevet

Søtt - minner meg om et dukkenavn eller forkortelse av Elisabeth. Milla er jo en fin blanding mellom Ella og Mia :)

Skrevet

Her heter minste mor ella , så klart jeg liker navnet :-)

 

 

Skrevet

Jenta vår heter Mia. Dersom nr to ble jente skulle hun hete Ella:)

men vi får en gutt nå så da må jeg finne på noe annet...

Skrevet

Fint, men bænkers fire-i-klassen-navn om noen få år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...