*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ella er nydelig....synd det nettopp ble "opptatt" i min familie (jeg venter jente ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 liker navnet godt... søtt og enkelt Mia og er fint men jeg likte best Ella.. lykke til med navnevalg
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Søtt - minner meg om et dukkenavn eller forkortelse av Elisabeth. Milla er jo en fin blanding mellom Ella og Mia
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Her heter minste mor ella , så klart jeg liker navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jenta vår heter Mia. Dersom nr to ble jente skulle hun hete Ella:) men vi får en gutt nå så da må jeg finne på noe annet...
Gjest -<<- Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Fint, men bænkers fire-i-klassen-navn om noen få år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå