Gå til innhold

Alenemamma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man blir alenemamma i et forhold fordi samboeren bare er opptatt av å ta seg av sitt andre barn og tilfredstille sin eks, hva gjør man da ?

Stikker?

Kjemper?

Jeg er helt utslitt.....bare griner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva sier han når dere snakker om det da? har dere snakket om dette?

Skrevet

Jeg snakker , han blir helt stille og begynner gjerne å snakke om noe annet etter en stund..Vrir seg unna, hører meg ikke. Jeg føler meg så fanga pga. barnet vårt. Ellers kunne jeg bare dratt...

Skrevet

jeg tror jeg hadde sakt det til han "om ikke du begyner å hjelpe til fra i dag av så er jeg og småen ute av dette huset i morgen!"

og om han ikke gjør noe så er han vel ikke mye å samle på

Skrevet

Jeg er litt usikker på ditt perspektiv jeg, og vil gjerne høre litt mer før jeg uttaler meg.

Hvordan forsøker han å tilfredstille sin eks?

Hva gjør han, hvor mye tid tar det?

Og hva med barnet? Jeg synes jo han skal stille opp alt han har mulighet og ønske om når det kommer til barnet uansett.

Skrevet

Hennes ønsker går foran alt. Hun vedtar hvordan ting skal være, han nikker og godtar. Vi (jeg og sønnen vår) andre må innfinne oss etter det.

Skrevet

Men hva er det han bare nikker og godtar da, gi noen eksempler på ting som er vanskelig for deg som han bare godtar.

Og tar han seg av barnet deres eller er det bare det andre som gjelder?

Hører han aldri på deg når du snakker?

Gjør han aldri ting for å glede deg?

Viser han at han elsker deg å noen måte?

Skrevet

Detta hadde jeg ikkje godtatt.

Dra der i fra han vil altid bli slik. Når du prøver og snakke til han og du møter berre veggen. Kom deg ut og finn din rette og livet ditt. Sjølv kor høgt du elsker han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...