*trekløveret* Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Man må jo ha jobbet 6 av de 10 siste mnd for å opparbeide seg permisjonspenger. Jeg har jobbet som vikar hos Adecco fra september i fjor, har jobbet på samme sted hele tiden og er fortsatt der...men har nå hatt en ferie på 7 uker, da de jeg jobber hos har hatt ferie så lenge. Jeg begynner igjen på mandag og kom plutselig på at: hva om jeg nå ikke har rett på permisjonspenger iom jeg ble gravid i ferien og da ikke rekker jobbe sammenhengende 6 av de 10 siste mnd.....??? Jeg er jo i jobb, men har hatt lang ferie og i ferien ble jeg gravid....Hele året teller vel?? Ikke bare de siste 6 av 10 mnd før permisjon??? Noen som har vært borti lignende el kan reglene for dette?
snuffe Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Det er ikke noe krav å jobbe sammenhengende. Du må ha vært i jobb samlet sett seks måneder i løpet av de siste ti, that´s it.
*trekløveret* Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 PUH!!!! Godt å høre.. begynnte å få litt hjertebank her nå.. hihi... takk for svar!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå