Knotten & lille persille Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Har slitt med søvnen til min normalt snille og trøtte baby i en uke. Oppe minst 4-5 ganger pr natt mot normalt 1 den siste uka. Hun har blitt 4 mnd og er ekstremt nysgjerrig og aktiv. Hun har ikke vært så interressert i mat om natten, bare villet kose og "skravle". Etter en uke uten søvn var humøret hennes deretter, igår skrek hun nesten hele dagen og var generelt sur. Puttet henne i seng 2 timer før tiden etter et langvarig raserianfall, ga litt grøt og tok på posen. Jammen sovnet hun på 5 min og sov hele natten! Hun har sovet i 12 timer og sover fortsatt! Antar at hun rett og slett har blitt litt kald siden hun sparker av seg dyna hele tiden. Nå er hun god og varm og har sovet som en engel, måtte inn for å se om hun pustet:) Krysser fingrene for at dette fortsetter!
Stoltest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Så flott! Hva slags pose er det du bruker?
flypapir Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Oj, det høres jo ut som en drøm! *løpe og kjøpe pose* ...men hvilken???
lillemirakel!! Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 lurer også på hva slags pose du bruker:-)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Vil også vite hva pose du bruke ? =)
Gjest Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Har samme erfaring med nattpose. Gutten min er nå 17 mnd og den er fortsatt et must. Jeg begynte fordi han lå så urolig og sov, måtte hele tiden inn til han fordi han hadde lagt seg i en eller annen rar stilling, og måtte rette på han. Fra første natt med posen, lå han kjempe rolig, og sov mye bedre. Dette er en helt vanlig nattpose kjøpt på Hennes&Mauritz. (uten seler) Og trenger som nevnt ikke tenke på om han er kald fordi han sparker av seg dynen. Man får kjøpt sånne poser på babyutstyrsforretninger og på Sparkjøp.no.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Når du bruker nattpose, bruker du dyne i tillegg da? syns det hørres alt for varmt ut.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker ikke dynen, men så ligger han bare i bleia oppi posen. Kommer til å bruke dynen når det blir kaldere. Men så er ikke denne posen jeg har så veldig tykk, man får kjøpt dunposer på Barnas Hus.
Knotten & lille persille Skrevet 17. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2009 Jeg har kjøpt posen på kid, litt tykk, vattert variant uten seler. Har ei frossen lita jente, så hun har faktisk dyne og teppe oppå posen. Trodde hun kom til å forgå av varme, men neida funker som bare det. Har sovet hele natten inatt også Er såååå glad!!! Lurer litt på hvordan det skal gå til vinteren, må vel frem med saueskinn også da:)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Hmmm... Kan dette være noe for mi lille tulle som vekker seg selv med kavete armer oppi ansiktet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå