A1exandra89 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Da har jeg kommet til termin, 16 august, men ikkenoe som skjer. Har hatt mere utflod og slim i trusa og på papiret men ikke noe blod. husker jordmor spurte om jeg hadde fått mere utflod i det siste men hun sa ikke hvorfor hun spurte og jeg glemte å spørre. hvorfor spurte hun om det? er førstegangs så lurer veldig:P har det med modning å gjøre? har også ofte menssmerter.
Stephanie_ Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 jeg er faktisk usikker... selvom jeg er 2.gangs så vet jeg ikke alt og er like nysgjerring på ting som første gang, hver graviditet er utrolig forskjellig selvom det skjer i samme kropp. men jeg har hatt mye mere utflod de siste ukene, slimaktig utflod og utrolig vonde menssmerter... og jeg er "bare" i uke 35 nå. Lurte veldig selv nå om det kan ha noe med modning å gjøre... Ble aldri nevnt av jordmor ved første graviditet. Første gang "startet" fødselsforløpet ved at slimhinnen gikk et par dager før riene begynte. Kan være at jordmor lurer på om det er slimhinnen din som har gått sakte over et par dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå