Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei! Jeg lurte på om dere kunne vere så snill å ta noen sekunder til å svare på noen spørsmål:) Til dere som jobber i barnehage: 1. Hva er din stilling? 2. Hva går jobben din ut på? 3. Hvilken utdanning har du? 4. Er du fornøyd med jobben? 5. Hvor mye tjener du? 6. Om du har barn selv, gjør jobben din det enklere eller vanskeligere som mamma? Er det slitsomt med barn hele dagen? Til dere som har barna i barnehager: Hvordan vil du at barnehageassistentene skal vere for å gjøre dagene og barnehageopplevelsen best mulig for ditt/dine barn? Jeg spør fordi jeg vurderer om barnehageassistent eventuelt pedagogisk leder er noe for meg, selv om jeg er utdannet innen for noe helt annet. Veldig glad for svar:)