Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 At samboeren din tar med seg 3 øl til en kompis, men ender opp ute på byen drita full uten å si noe til meg? Fikk nettopp vite det av en venninne...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Alt kommer an på hva han sier om det dagen etter. Hadde min drukket hos en kompis så hadde jeg jo allerde skjønt at det var jeg som skulle se om ungene dagen etter, så da hadde ikke det vært noe problem. Men greit å få sms av samboer selv om at han stikker ut. Men man vet jo ikke hva som skjer, kanskje kompisen hadde brennevin som de shotta og så hadde han lyst til å dra på byen. Og da sier samboeren ja for å være en god venn. Helt uskyldig altså. Og når man er full så går ofte tida litt fort og man tenker ikke på mobilen først og fremst. Ofte er det høy musikk involvert og man hører ikke hvis man får melding. Så når du treffer på ham i morra så kan du jo spørre hva han har gjort, sier han at han IKKE har vært ute, så bør du ta dette opp, sier han det som det er, så er det jo ikke noe å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Hei og takk for svar. Du har kanskje rett. Casen er vel at han gjør dette trutt og ofte..:/ Han sier at han har vært ute og sånn, men han sier aldri i fra hva han gjør..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Har du tatt det opp med ham? Hvis du har det, hvordan reagerer han da? Noen mennesker har faktisk større behov for å gå ut mer enn andre, og de føler ikke at det er nødvendig å fortelle en partner hva de har gjort. Og dette selv om det ikke er snakk om utroskap eller til og med at de ser på andre! Dette vet jeg fordi men eks var en slik en som måtte ofte ut, og jeg tok det dårlig. Vi hadde så ulikt syn på saken at vi kranglet om dette, men det ble brudd pga andre ting. Han var jo faktisk ikke utro, jeg er 99% sikker på det. Og når jeg ser tilbake så var det min egen sjalusi som gjorde at ting ble slik de ble. Da jeg ble sammen med en annen som også likte å feste så reagerte jeg ikke noe særlig, og det hele ble mye bedre. Selvsagt greit å ikke være naiv, og det er jo dårlig gjort mot deg hvis han bare drar ut hver helg i stedet for å være hos deg. Men jeg har i alle fall lært at det å tenke utroskap med en gang sånne ting skjer er bare ødeleggende for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Ok... vel ... nå drikker ikke vi alkohol, så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i følelsen. Men det kommer nok an på avtalen mellom dere, kanskje dere bør snakke om alkoholbruk, det å gi beskjed og hva som er akseptert sånn generellt mellom dere?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Selvfølgelig er ikke det greit, man lever sammen med noen og da synes jeg man skal ha såpass respekt for samboeren sin at man sier i fra at man da feks kommer hjem senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå